Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung toetsenbord: Klembord items soms onzichtbaar op suggestiebalk

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2023 11:42 AM)
814 Weergaven
Sahri
Helping Hand
Opties
Soms, als ik iets naar het klembord gekopieerd heb dan is 't onzichtbaar op de suggestiebalk. Er staat nog wel een kruisje rechts om het te verwijderen maar de gekopieerde tekst is niet zichtbaar. Ik heb de instellingen van Samsung toetsenbord al eens gereset maar dat werkte niet. Kent of heeft iemand anders dit probleem met Samsung toetsenbord? Heb ook effe een screenshot van het probleem geplaatst.

image

0 Likes
Spring naar oplossing
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je het Thema uitzet en de kleuren terugzet naar standaard? 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Ja
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Al gedaan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hopelijk krijg je daar dan ook snel uitsluitsel in. Houd je ons ook op de hoogte?

Groeten,

Martijn