Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung toetsenbord: Klembord items soms onzichtbaar op suggestiebalk

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2023 11:42 AM)
813 Weergaven
Sahri
Helping Hand
Opties
Soms, als ik iets naar het klembord gekopieerd heb dan is 't onzichtbaar op de suggestiebalk. Er staat nog wel een kruisje rechts om het te verwijderen maar de gekopieerde tekst is niet zichtbaar. Ik heb de instellingen van Samsung toetsenbord al eens gereset maar dat werkte niet. Kent of heeft iemand anders dit probleem met Samsung toetsenbord? Heb ook effe een screenshot van het probleem geplaatst.

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit hoort wel zo. Dit heeft met verschillende dingen te maken, bijvoorbeeld of je al wat aan het typen bent of een stukje privacy. Dit kun je ook niet veranderen en is gelukkig maar een kleine handeling.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Sahri
Helping Hand
Opties
Dat heb ik geprobeerd. Werkte niet
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Dat is niet mogelijk bij mij
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Dat heb ik al geprobeerd en dat werkte niet. Dat staat ook in de OP als ik me niet vergis.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Die optie staat er niet bij.Screenshot_20230119_180608_Settings_1000002522_1674147968.jpg
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Nee want dat lost het probleem niet op
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

je zal op het kruisje moeten klikken-> dan kun je via de drie puntjes welke verschijnen naar het klembord gaan.

Sahri
Helping Hand
Opties
Dat weet ik maar dit hoort niet zo. Soms werkt het wel naar behoren en soms gebeurt dit dus.
0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit hoort wel zo. Dit heeft met verschillende dingen te maken, bijvoorbeeld of je al wat aan het typen bent of een stukje privacy. Dit kun je ook niet veranderen en is gelukkig maar een kleine handeling.

Sahri
Helping Hand
Opties
Dat is niet waar. Dit hoort niet zo!
0 Likes