op 14-06-2020 07:34 PM
Hoi,
Ben sinds kort overgestapt van Iphone naar Samsung.
Nu het probleem.
Het account Facebook kan ik niet synchroniseren .{synchroniseren uit voor alle items}
Nu synchroniseren gaat niet.
Ik kan op mijn facebook pagina s geen foto s toevoegen in de albums.
+ staat er niet meer.
onder ios geen probleem.
Natuurlijk voor mij een grote overschakeling.
newbie
op 16-06-2020 09:47 AM
Hi @Ronald_0117,
Welkom op de Samsung Community en gefeliciteerd met je nieuwe S20 Ultra!
Als ik het goed begrijp, kan je geen foto's uploaden in een bepaald album op facebook? Stuur anders even wat screenshots mee van waar je tegenaan loopt.
op 15-01-2022 08:51 AM
Ik heb ook een probleem met de Galaxy 52. Ik kan niet de facebook account synchroniseren. Als ik dat probeer, staat, synchroniseren uit voor alle items.
Oorspronkelijke probleem ontstaat bij de melding “facebook-sessie verlopen.”
op 17-01-2022 06:21 PM
Hi @Andrulex, goedenavond.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je graag verder.
Waar wil je je FaceBook-account mee synchroniseren? Heb je ook al het cache geheugen van de app geleegd? Ga hiervoor naar Instellingen > Apps > FaceBook > Opslag > Cache legen.
Houd je me op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 16-05-2023 12:45 PM
Hoi,
Ik heb ook ditzelfde probleem.
Sindskort krijg ik in Facebook (op mijn mobiele Samsung S21 Ultra) geen meldingen meer wanneer ik op het 'bel' icoontje klik. Dit is zomaar van de ene op de andere dag spontaan ontstaan.
Ik heb dus niets uitgezet of zo, wanneer ik op het bel-icoontje klik voor meldingen te lezen, (wat op mijn desktop overigens WEL gewoon lukt, krijg ik een leeg scherm maet daarin 'Geen meldingen'.
Ik heb de cashe in de app al geleegd, de facebook-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en pushmeldingen in de app staan ook gewoon aan.
Wat nu vreemd is, is het volgende:
Wanneer ik via instellingen (via het wieltje) naar accounts & back-up ga en dan op Accounts beheren klik en vervolgens op Facebook klik, krijg ik een scherm waarin gemeld wordt:
100002797656800
Facebook
ACCOUNT SYNCHRONISEREN
Synchroniseren uit voor alle items.
Wanneer ik hier op klik, en daarna op de 3 puntjes rechtsboven in het scherm, verschijnt 'Nu synchroniseren'.
Maar die knop is niet gehighlight dus wanneer ik daar op klik gebeurt er niets.
Verder kan ik niets doen in dit gedeelte en het account staat dus schijnbaar uit op te synchroniseren en ik kan hier niets doen om dat aan te zetten.
Heb je enig idee hoe dit is op te lossen, ik heb heel internet al afgezocht.
Het rare is dat de ene dag alles normaal werkt en de dag later kan ik op mijn mobiel geen meldingen meer krijgen.
Groet,
Rene
op 17-05-2023 04:56 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Daarnaast is het ook belangrijk om dit bij de app ontwikkelaar aan te kaarten, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken 😇
Groeten,
Martijn