Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Notes - koppelen aan een ander (nieuw) mailadres/ account - Hoe doe ik dat?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2022 09:44 PM)
891 Weergaven
amb1975
Journeyman
Opties

Hey,

Ik heb een tablet s8+, en had deze bij eerste installatie gekoppeld aan aan e-mail adres/ account (= account 1) Samsung Notes synchroniseert dus ook automatisch naar dat account (= account 1) Nu wil ik het account waar Samsung Notes mee synct veranderen (naar account 2), zodat de notities die ik op de tablet maak met een ander nieuwe account gesynct worden (= account 2, op mijn S20+ 5G). Op die manier zie ik ze ook op mijn telefoon. Mijn telefoon is dus ingesteld met account 2.

Hoe doe ik dat?

•  De app verwijderen gaat niet
  • In de app (op de tablet althans) zie ik geen mogelijkheid account 1 te verwijderen/ vervangen voor account 2

De account waar ik mee nieuw wil syncen (= account 2) staat overigens wel in de lijst bij "accounts en backup", alleen ik krijg de samsung notes app dus met geen mogelijkheid gewisseld naar dit andere account 2.

Het lijkt zo simpel, en waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd... Hopelijk... want als dat niet zo is, waarom moet dit dan zo moeilijk zijn?

Laten we hopen dat het aan mij ligt, en ben benieuwd naar jullie suggesties!

Alvast dank voor alle tips en suggesties!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @amb1975, goedemorgen.

Heb je het volledige Samsung-account gewijzigd van account 1 naar 2? De Samsung Notes worden gesynchroniseerd met je Samsung account. Je kan geen 2 Samsung accounts instellen op één telefoon.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @amb1975, goedemorgen.

Heb je het volledige Samsung-account gewijzigd van account 1 naar 2? De Samsung Notes worden gesynchroniseerd met je Samsung account. Je kan geen 2 Samsung accounts instellen op één telefoon.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
amb1975
Journeyman
Opties

Martijn,

Dit is de oplossing inderdaad. Ik heb account 1 verwijderd van de tablet, en account 2 gekoppeld. Notities worden nu naadloos gesynct tussen telefoon en tablet!

Dank voor je oplossing!