Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Agenda (app) synchroniseert niet met Google agenda op laptop.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2022 12:47 PM)
13139 Weergaven
Eef2022
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik zit met het volgende:
Ik vind de Samsung agenda app erg fijn in gebruik en zet hier mijn privéafspraken in. Nu wil ik mijn werkagenda eraan koppelen (Gmail agenda). Op mijn telefoon synchroniseren deze agenda's wel.  Maar als ik via mijn laptop in Google Agenda kijk, dan staan de afspraken uit mijn Samsung agenda app er niet in.

Ik kan ook geen agenda zien van Samsung en dus niet aanvinken. Alles staat op synchroniseren ingesteld. Zie ik iets over het hoofd of is het gewoon niet mogelijk om dit op de laptop ook te laten synchroniseren?

Alvast hartelijk bedankt,

Evelien

0 Likes
6 Antwoorden
Eef2022
Apprentice
Opties

Hoi Onna,

Bedankt voor je tip in de bijlage. Dat is een super oplossing voor toekomstige afspraken!

De google instellingen (en helpdesk) had ik al nagekeken. Voor zover ik kan zien klopt dit ook allemaal. Nieuwe afspraken (in google agenda en volgens jouw workaround) worden gesynchroniseerd, maar de Agenda app van Samsung wordt alleen op de telefoon met Google agenda gesynchroniseerd. Vreemd 😅

Ik ga nog even verder op onderzoek. Bedankt voor je antwoord!

0 Likes
Eef2022
Apprentice
Opties

Dan heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd, sorry!

Het gaat erom dat nieuwe afspraken prima gaan. Die worden ook zowel op laptop als in agenda app van mobiel gesynchroniseerd. (Met de manier die je me vertelde om het aan te passen 👍

Maar de rest van de bestaande agenda in agenda app wordt alleen op m'n mobiel gesynchroniseerd, maar niet in google agenda op m'n laptop gesynchroniseerd. En dat is gek, omdat hij nieuwe afspraken wel 'pakt'.

Hoop dat het zo duidelijker is. Synchroniseren staat aan, ook in de Quick panel. Bedankt voor je moeite!

0 Likes
Eef2022
Apprentice
Opties

Top, daar kan ik wel wat mee. Hartelijk bedankt voor het meedenken en het zoeken naar een oplossing! 

Vriendelijke groet,

Evelien

Members_FayUl7U
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou het liefst samsung agenda uitzetten of op zijn minst google agenda als standaard zodat ik bij elke nieuwe afspraak niet elke keer hoef aan te geven dat het via google agenda moet

0 Likes
Members_FayUl7U
First Poster
Opties

Ook kan ik niet (of weet niet hoe) ik als het agenda item eenmaal in samsung agenda gemaakt is het kan wijzigen in een google agenda item.

andere optie zou nog kunnen zijn om de samsung agenda toe te voegen tot google agenda maar ok daar weet ik niet hoe dat moet

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_FayUl7U,

Bedankt voor jouw bericht.  Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes