Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung notes en windows

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2023 11:02 PM)
1929 Weergaven
Hugo55
Navigator
Opties

Ik heb tot enige tijd geleden mijn notities uit Samsung Notes op mijn windows PC kunnen lezen, bewerken edm. Door de een of andere update kan dit plots niet meer. Ik zou een Galaxy Book moeten kopen om mijn notities te kunnen bekijken op een laptop. Dit is toch wel net een brug te ver. Als dit de weg is die Samsung meent te moeten inslaan, denk ik er sterk aan om mijn geluk bij een andere producent te gaan beproeven. En dit na meer dan 15 jaar trouwe Samsung gebruiker.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Op zich is de oplossing die ik je gaf niet heel moeilijk, het bestandje wat je download voer je daarna uit en dat is het eigenlijk! Anders misschien een familie lid of vriend die wat kennis heeft ervan laten kijken?

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Hugo,

ik vind het ook een rare keuze maar goed er is een workaround!

Hieronder vind je de uitleg in het engels! Succes!

https://www.xda-developers.com/get-samsung-notes-windows-10-app/

Helaas werkt de work around bij mij niet. Misschien bij jou wel?

Wat je ook kunt proberen is de vorige versie van de app te gebruiken en daarna niet meer up te daten.

Ook kan je de app omzeilen door je computer te hernoemen naar een Samsung PC. 

Dit kan via een script. 

https://www.reddit.com/r/GalaxyBook/comments/15v05bv/samsung_notes_does_not_run_on_nongalaxy_book/

Dit bestandje downloaden en laten uitvoeren als administrator:

https://drive.google.com/file/d/1N2-EQF4X_Knv_a_wLkcEzQJoAqK_ZTA3/view?pli=1

Hugo55
Navigator
Opties

Beste Rohit,

bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag de work around geprobeerd, maar die werkt inderdaad niet. Ik ga op zoek naar een vorige versie van het programma. De andere oplossingen zijn voor mij als leek te moeilijk en vermits ik niet echt begrijp hoe dit werkt, wil ik het risico ook niet lopen.

Groeten,

Hugo

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Op zich is de oplossing die ik je gaf niet heel moeilijk, het bestandje wat je download voer je daarna uit en dat is het eigenlijk! Anders misschien een familie lid of vriend die wat kennis heeft ervan laten kijken?

Hugo55
Navigator
Opties

Beste Rohit,

ik heb vertrouwd op jouw advies en het bestand gedownload en uitgevoerd. En inderdaad ik ben momenteel bezig met mijn notities te synchroniseren. Ik weet niet welke wijzigingen het programmaatje aan mijn laptop heeft aangebracht, maar ik hoop dat alles nog zal werken zoals voorheen. Want ik kan mijn laptop niet missen voor mijn dagelijkse bezigheden

Alvast bedankt,µ

Hugo Poelmans.

0 Likes
Hugo55
Navigator
Opties

Beste Rohit,

al mijn notities zijn gesynchroniseerd. Ik heb nu zelfs meer notities dan op mijn smartphone. Wellicht de prullenbak die meegesynchroniseerd is. Maar dat is niet echt een probleem. Beter wegdoen dan verloren.

Nogmaals dank.

Hugo

Edo_
First Poster
Opties

Dag Rohit,

Bedankt voor het script. Werkt goed op mijn pc maar daar heb ik admin rechten. Ik zou Samsung Notes echter ook weer heel graag op mijn werklaptop gebruiken. En daar heb ik geen admin rechten. Heb jij ondertussen nog van andere oplossingen gehoord? Zelf kan ik niets anders vinden dan oude versie proberen of het script. Voor beiden heb ik admin rechten nodig.....

Groet, Edo

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Helaas niet, misschien aan je systeem beheerder.