Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Members loopt steeds vaker vast

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2023 11:51 PM)
493 Weergaven
NinaFrl
Helping Hand
Opties

De app liep weer vast. Na de telefoon opnieuw opgestart te hebben, deed de app het weer.

De app loopt steeds vaker vast. Na opnieuw opgestart te hebben, doet de app het een poosje en dan gebeurd wèèr hetzelfde. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem en hebben jullie een blijvende oplossing? 

image
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ga eens naar instellingen > apps > Samsung Members > opslag > gegevens wissen. Werkt het hierna beter?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Sahri
Helping Hand
Opties

Heb je geprobeerd de cache te legen? Ga naar instellingen > apps en zoek Samsung members op. Tik vervolgens op opslag en tik dan op cache legen.

Screenshot_20230417_002838_Settings_1000004674_1681684118.jpg

NinaFrl
Helping Hand
Opties
Om eerlijk te zijn, dat doe ik bij alle apps.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ga eens naar instellingen > apps > Samsung Members > opslag > gegevens wissen. Werkt het hierna beter?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @NinaFrl, goedemorgen.

Hebben de tips van @Patrick en @Sahri je hierbij geholpen? Is jouw telefoon verder up-2-date? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
NinaFrl
Helping Hand
Opties

Goedemiddag Martijn. Dat zal ik doen. De tips hebben helaas niet geholpen. Toen ik wilde reageren op een reactie die was geplaatst bij een foto van mij werd er de volgende melding gegeven: serverfout opgetreden, probeer het later opnieuw. En sinds 05-04-2023 zie ik bovenstaande app gegevens in nice catch.

Screenshot_20230419_134530_Nice Catch.jpgScreenshot_20230419_121212_Nice Catch.jpgScreenshot_20230418_160710_Nice Catch.jpgScreenshot_20230409_010129_Nice Catch.jpg

0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
De app werkt tijdelijk beter.
NinaFrl
Helping Hand
Opties

Dit zie ik.

1681905384733.jpg

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Dat heb ik ook weleens. Die melding komt van de server, niet de client. Kinnen we weinig aan veranderen ben ik bang.
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Hey hoi. Sorry voor de late reactie. Na wat jij had gezegd werd het een stuk beter. En na een nieuwe update gehad te hebben, deed de app het weer gewoon. Vriendelijke groeten van NinaFrl.
0 Likes