Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung klok alarm gaat niet af

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2019 11:45 AM)
14879 Weergaven
Mustafa3874
Apprentice
Opties

Hallo,

Bij mijn nieuwe samsung s10+ gaat het alarm niet af zoals ik het heb ingesteld. Bij het testen gaat het goed maar de volgende ochtend gaat er maar een zachte "biep" af. Na het opnieuw opstarten van de telefoon dan gaat weer het alarm toon af zoals ingesteld. Ik kan het alarm toon ook niet beluisteren. Als ik op een andere toon klik dan krijg ik de melding "Niet mogelijk tijdens gesprek". Ik heb geen gesprekken open en ook sluit ik alle app maar alsnog lukt het niet.

Ik heb van alles al geprobeerd wat ik heb kunnen bedenken en ook vanuit forums en internet van alles gelezen maar ik kom er niet meer uit.

Wie kan mij hiermee helpen?

Dank alvast.

Mustafa.

0 Likes

4 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat het probleem met de update wordt opgelost! Ik raad je aan om het toestel te updaten en mocht het dan nog niet goed werken, laat het dan even weten.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
ivovanoudenaarden
First Poster
Opties
Probleem idd ook na een update paar dagen terug. Na 1x bellen krijg je geen melding meer van je wekker. Alleen opnieuw opstarten van de telefoon helpt

Oplossing
jeff10048
Student
Opties
Telefoon geeft aan ergens in een App in gesprek te voeren.
Hierdoor wordt de speaker niet geactiveerd.
Bij mij zat in messenger de fout.
Alles er uit gegooid en probleem was opgelost.

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_D5U7tzV,

Bedankt voor jouw melding hierover. Wanneer het legen van de cache niet heeft geholpen raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

0 Likes
20 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mustafa3874,

Draait jouw S10+ inmiddels op Android 10?

rsz-846676
0 Likes
Mustafa3874
Apprentice
Opties

Beste BruceH,

Het is nog versie 9 en er staat een update van 1 december in de wacht.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat het probleem met de update wordt opgelost! Ik raad je aan om het toestel te updaten en mocht het dan nog niet goed werken, laat het dan even weten.

rsz-846676
0 Likes
Mustafa3874
Apprentice
Opties

BruceH, ik had de update (v10) gedraaid en nu al 2 dagen gaat het goed. Dank je wel voor de info en hulp. Fijne dagen nog.

Erwin31
First Poster
Opties

Ik heb een galaxy S20. Al een maand of 2 gaat mijn alarm smorgens af maar geen geluid. Als ik de beltoon wil veranderen geeft hij ' niet mogelijk tijdens gesprek'. Als ik mijn gsm terug opstart werkt het weer normaal, maar de dag nadien is het weer hetzelfde. Iedere avond moet ik mijn gsm heropstarten om zeker te zijn dat ik smorgens een wekker heb. Heb al verschillende updates gehad ondertussen, maar probleem blijft. Kan dit opgelost worden?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Erwin31,

Welkom op de Community.

Dat is vreemd! Maak je toevallig gebruik van de Klok widget? En zijn zowel jouw toestel als de apps up-to-date? 

Kijk ook eens in de Galaxy Store of hier updates klaarstaan. Probeer anders eens via Instellingen -> Apps -> Klok -> Opslag -> Gegevens wissen.

Anders kun je het toestel eens in de Veilige Modus opstarten, dat doe je zo: https://bit.ly/2JQrwvP

Ik hoor het graag 👍

rsz-846676
0 Likes
ddj123
First Poster
Opties
Ik heb een samsung a12 en als ik mijn wekker instel gaat het goed, maar als ik ondertussen bel dan gaat de wekker wel maar er komt helemaal geen geluid van terwijl ik wel alles op het hardste heb staan.
Ook heb ik geen updates meer openstaan.
Is er een mannier waardoor me wekker wel afgaat met geluid ook al bel ik wel?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ddj123, goedemiddag. 

Het is niet mogelijk om van het alarm tijdens het bellen ook een geluidsignaal te krijgen. Wellicht dat je dit wel met een andere app kan instellen echter houd er wel rekening mee dat het geluidsignaal van een alarm vrij luid kan zijn en je de telefoon tijdens het bellen vaak tegen je oor aan houdt 😉 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
cuddlymouse
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem.. helaas is mijn telefoon (galaxy s24 ultra) helemaal up to date, dus daar kan het niet aan liggen.
0 Likes