Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Health app werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2023 12:35 AM)
1153 Weergaven
karper
First Poster
Opties

image
Foutmelding wanneer ik de app open.

Sinds een poosje kan ik de Health app niet meer openen. Heeft iemand daar een oplossing voor?
0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @karper, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder ook up-2-date? Heb je de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Zwitersland29
First Poster
Opties
Een vraag over de hoe kan de app openen van Samsung Health er staat steeds van probeer nog een keer en er is een fout opgetreden. Ik weet niet welke fout. Ik vindt heel erg jammer dat deze fijne app niet kan gebruiken ik mis het wel ik gebruik elke dag. Wat kan ik er tegen doen . Met de vriendelijke groeten van Corine
0 Likes
Zwitersland29
First Poster
Opties
Wat kan ik tegen server foto doen en staat steeds van probeer opnieuw. Bij de Samsung healt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Zwitersland29, goedemiddag.

Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat een reset hier uitkomst in kan bieden 😇

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes