Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Health & ASR Vitality

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2021 02:04 PM)
1623 Weergaven
JW_Freko
Explorer
Opties

Een goedendag,

Via ASR Vitality probeer ik middels de Samsung Health App mijn "doelen" te behalen.

Om deze doelen te behalen is het wenselijk dat mijn hartslag wordt gemeten gedurende een workout.

De whatsapp van Samsung zegt dat ik het hier moet neerzetten aangezien er meer vraag naar is, de whatsapp van ASR zegt dat het al werkt, alleen weten ze niet hoe. Mijn smartwatch is een Samsung Gear 3 en telefoon een S10.

Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ah kijk de hartslag meter doet het dus wel tijdens een work out! dat is in ieder geval goed nieuws. 

Het kan zijn dat hij op de oudere watches op een of andere manier de hartslag niet meet op een crosstrainer. 

Je kunt er dan ook nog altijd voor kiezen om de activiteit "andere training" te starten om hiermee te zorgen dat het horloge je hartslag wel meet en je dus de ASR vitality punten kan behalen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je zal hiervoor je hartslagmeting op continue moeten zetten.

JW_Freko
Explorer
Opties

Volgens mijn instellingen staat hij al op continue. Tijdens mijn workout moet de hartslag 20 a 30 minuten boven een aantal bpm slaan.  Dat is vooralsnog niet terug te vinden.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je eens een screenshot bijvoegen van een van de betreffende workouts in je Samsung health app?

JW_Freko
Explorer
Opties
Zoiets?Screenshot_20210907-132638_Samsung Health.jpg
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ja dankje. 

Kun je eens terwijl je stil zit de activiteit crosstrainer starten en kijken of er op je horloge een rood hartje begint te knipperen? 

Wat voor bandje gebruik je?

Werkt de hartslag meter anders wel gewoon?

JW_Freko
Explorer
Opties
Er begint geen rood hartje te knipperen. Het bandje is plastic, zoals bij aanschaf in de doos werd meegeleverd.
0 Likes
JW_Freko
Explorer
Opties
De hartslag meet het horloge gewoon.Screenshot_20210907-142157_Gallery_34141.jpg
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Oke laat de training een tijdje aan en kijk dan nog eens in samsung health naar wat er dan bij staat.

Heb je de eerdere training automatisch laten starten of zelf gestart?

JW_Freko
Explorer
Opties
De eerdere training zelf gestart (en gestopt) Geen knipperende hartjes alhier....Screenshot_20210907-143513_Samsung Health.jpg
0 Likes