Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung E-mail werkt niet normaal

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2020 07:13 PM)
3318 Weergaven
Davy_Cuyvers
Journeyman
Opties

Sinds een maand als ik mijn mail check op mijn Samsung Galaxy A50 smartphone gebeurt er iets raars. Ik heb daarop een e-mail adres van Telenet ingesteld. Heb hiervoor ook al naar Telenet gebeld en het probleem uitgelegd, maar ze zeggen dat het niet bij Telenet ligt, daar werkt alles normaal zoals het hoort. Als ik e-mails verwijder, gaan deze in de prullenbak van mijn smartphone. Als ik de prullenbak dan leegmaak, zijn de e-mails weg. Maar als ik dan de prullenbak een keer refresh, komen alle verwijderde e-mails weer teug, en dit blijft steeds hetzelfde. Bij Telenet zeggen ze, als je inlogt op hun Telenet Webmail en daar de prullenbak leegmaakt, blijven ook effectief de verwijderde e-mails in de prullenbak weg op de smartphone, ook al refresh ik een keer. Telenet denkt dat er een bug zit in de mail-app na een update ? Kunnen jullie dit eens nakijken a.u.b. en me op de hoogte houden ? Het is zeer vervelend dat de prullenbak niet meer leeg blijft op de smartphone. De e-mail account verwijderen op de smartphone en opnieuw instellen geeft geen oplossing.

Ervaart nog iemand dit ? Mogelijk een oplossing ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Davy_Cuyvers
Journeyman
Opties

Sinds de update van de Samsung Mail app is het probleem opgelost, het zat dus in de app.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Bij de instellingen al gekeken naar de verwijder optie? Soms heb je die optie om aan te geven wat er moet gebeuren als je iets verwijderd. Ook is er een instelling Prullenbak legen, weet niet of die helpt?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Davy_Cuyvers
Journeyman
Opties

Waar precies moet ik eens kijken in de instellingen voor de 2 dingen die je aangeeft ? Kan je een beschrijving geven ?

0 Likes
tonbon
First Poster
Opties
bij mij ook zo, kpn mail adres.
is een fout in de laatste update van samsung. ze weten ervan.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@tonbon, Thanks voor het doorgeven! 👍

rsz-846676
0 Likes
Diepe745
Navigator
Opties
Had ik ook , gisteren 14-12 update gehad van Samsung in Google play en heb geen problemen meer.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! 

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Davy_Cuyvers
Journeyman
Opties

Sinds de update van de Samsung Mail app is het probleem opgelost, het zat dus in de app.

BruceH
Community Manager
Opties

Fijn om te lezen dat het ook bij jou is opgelost, Davy! 👍

rsz-846676
0 Likes