Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Studentenkorting

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2020 07:27 PM)
1200 Weergaven
Hassatou
Apprentice
Opties

Hallo iedereen!

Ik had een vraag in verband met de Samsung Studentenkorting. Ik zou me graag inloggen op maar ik krijg de melding 'Vul een geldige e-mailadres in'. Kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt!

0 Likes
12 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Hassatou,

Misschien een rare vraag, maar gebruik je wel je studentenmailadres? En dus niet het mailadres dat je misschien al als Samsungaccount gebruikt?

kevin-sig
0 Likes
Hassatou
Apprentice
Opties

Hallo!

Ik heb mijn studentenmailadres nooit gebruikt om mij hier in te loggenIk gebruik mijn e-mail wel dagelijks.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Via deze pagina zou je toegang moeten krijgen tot de studentenkorting. Je zult dan wel je studentenmailadres moeten gebruiken, zodat Samsung kan zien dat je ook echt student bent :winking-face:

https://www.samsung.com/nl/studenten-korting/ (Nederland)

https://www.samsung.com/be/student/ (België)

kevin-sig
0 Likes
Hassatou
Apprentice
Opties

Ik heb het net geprobeerd met mijn studentenmailadres en het werkt nog steeds niet. Ik geraak niet voorbij deze pagina.

20201206_211520.jpg

0 Likes
Hassatou
Apprentice
Opties

Kan het zijn dat mijn school niet geregistreerd is bij Samsung? Wij delen een platform met een andere school en bij hen lukt het wel.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Hassatou.

Welkom op de Samsung Community.

Ik zie dat je ons ook een berichtje hebt gestuurd via FaceBook Messenger, als je mij via het Messenger gesprek je e-mailadres stuurt waarmee je wilt inloggen gaan we je e-mailadres toevoegen, zodat je kunt inloggen op het studentenportaal.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_ov4eBaZ
First Poster
Opties

Hier hetzelfde probleem. Voorheen kon ik wel op de site via het portal. 

Student aan de avans Hogeschool.

Wie kan mij helpen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_ov4eBaZ, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Krijg je een bepaalde melding te zien? Stuur mij anders een privé berichtje met het e-mailadres 🤓

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
TvG2
Apprentice
Opties

Hoi Martijn,

ik kan niet vinden hoe ik een prive bericht stuur via deze site. maar ik krijg dezelfde ''melding'' eigenlijk zoals hierboven beschreven..  dus na het invullen van het email adres, klik ik op inloggen maar dan gebeurt er niets. 

groetjes 

0 Likes