Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung browser

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2023 03:08 PM)
928 Weergaven
Bon-vivant
First Poster
Opties

Ik gebruik de samsung browser op mijn tablet. Ik heb een aantal favorieten opgeslagen in verschillende mappen. Maar het lukt mij niet om de volgorde van de opgeslagen favorieten in een map aan te passen.

Ik doe het volgende:

• Ik roep favorieten op en kies daarbinnen een map
  • Ik "druk" meer dan één seconde op een favoriet: er verschijnen dan radiobuttons voor elke favoriet en twee pijltjes ná elke favoriet (zie screenshot hieronder).
  • Ik druk (bij het betreffende item dat ik omhoog wil schuiven in de lijst) op het dubbele pijltje en hou dat ingedrukt, terwijl ik mijn vinger omhoog beweeg over het scherm: het item verschuift inderdaad naar boven, waarbij het andere items omlaag drukt.
  • Ik laat het dubbele pijltje los en het item staat op zijn nieuwe plaats.
  • Maar (en nou komt het) als ik het favorieten-menu weer verlaat en het daarna weer opnieuw oproep, staan de items weer op hun "oude" plaats. Rara, hoe kan dat?

Favorieten.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Bon-vivant ,

Wat vervelend om te horen dat je problemen ondervind met de Samsung Browser.

Zou je even een backup kunnen maken van je favorieten en vervolgens even Samsung Internet resetten?
Dit kun je doen via Instellingen > apps > Samsung Internet > opslag > gegevens wissen.

Ik hoop dat dit helpt zo niet dan moet je even een foutrapport sturen naar de ontwikkelaars zodat zij hiermee aan de slag kunnen gaan. Dit kan via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Op deze manier krijgen de ontwikkelaars logbestanden van jouw telefoon zodat ze precies kunnen zien waarom dit niet goed werkt. Als het inderdaad een bug in de app is dan kunnen zij een update uitbrengen om dit op te lossen. Een foutrapport sturen is heel effectief niet alleen voor jou maar voor alle gebruikers die gebruik maken van Samsung Internet.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Opties
Goedendag,

Lees net op internet dat meer mensen dat probleem hebben.

Dit is een andere vraag maar onderaan staat uw probleem wel door 2 mensen in het Engels ook aangegeven:
https://r1.community.samsung.com/t5/galaxy-s/samsung-internet-bookmarks-alphabetical-order/td-p/1586...

Waarvan de onderste aangeeft het waarschijnlijk een fout is in de app die komt als er veel favorieten opgeslagen zijn.

Nu kan u proberen de app te updaten naar de laatste versie. Soms word het doormiddel van een update verholpen.

Wat u misschien ook kan proberen is de favorieten te selecteren dan verplaatsen en in mapjes te zetten. Misschien als het dan wat kleinere hoeveelheden zijn dat het dan wel werkt.

En anders een andere browser gebruiken. En de favorieten daarheen proberen te verplaatsen.

Met vriendelijke groet,
Rick
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Bon-vivant ,

Wat vervelend om te horen dat je problemen ondervind met de Samsung Browser.

Zou je even een backup kunnen maken van je favorieten en vervolgens even Samsung Internet resetten?
Dit kun je doen via Instellingen > apps > Samsung Internet > opslag > gegevens wissen.

Ik hoop dat dit helpt zo niet dan moet je even een foutrapport sturen naar de ontwikkelaars zodat zij hiermee aan de slag kunnen gaan. Dit kan via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Op deze manier krijgen de ontwikkelaars logbestanden van jouw telefoon zodat ze precies kunnen zien waarom dit niet goed werkt. Als het inderdaad een bug in de app is dan kunnen zij een update uitbrengen om dit op te lossen. Een foutrapport sturen is heel effectief niet alleen voor jou maar voor alle gebruikers die gebruik maken van Samsung Internet.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick