Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung agenda en outlook synchoniseren niet meer ineens

(Onderwerp aangemaakt op: 09-11-2022 04:06 PM)
758 Weergaven
ray905
Student
Opties

Beste,

Er is iets vreemds met mijn samsung agenda en synchonisatie met outlook. Altijd heeft dit goed gewerkt ineens waren alle afspraken weg vorige week. Ik heb al een aantal dingen gedaan, zonder succes:

- Agenda verwijderd en opnieuw toegevoegd, dit werkt helaas niet. Zodra ik het outlook account wil toevoegen krijg ik de melding "Dit e-mailadres is al verbonden met Office 365. Wilt u opnieuw verbinding maken met een andere service?"

Als ik dan klik op doorgaan en dan op outlook "Dit type account werkt niet met deze specifieke service. Voer een emailadres is dat is gekoppeld aan een ander account"

Bovenstaande melding krijg ik ook als ik het account toevoeg via Instellingen - Accounts en backup - Accounts (er staat overigens bij beide een grijs bolletje)

- In outlook heb ik de synchronisatie met mobiele apparaten verwijderd. Helaas heeft dit ook niet geholpen. 

- Bij instellingen - accounts en backup - accounts het account verwijderd. Telefoon opnieuw opgestart en 24 uur later (voor de zekerheid) het account opnieuw toegevoegd. Helaas ook zonder succes.

- De agenda in outlook gedeeld en aan google agenda (via desktop) toegevoegd via URL. Dit werkt op de desktop wel maar niet via mijn telefoon. Ik zie nog steeds geen afspraken van mijn outlook in mijn agenda. Ook niet na de app verwijderd te hebben en opnieuw te hebben geïnstalleerd. 

Kortom wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar. 

Ik gebruik overigens een Samsung Galaxy S8 SM-G950F (is dat misschien het probleem?)

Overigens als ik de samsung agenda open en met de 3 puntjes naar instellingen ga, kan ik alleen de agendakleuren beheren verder niks. Ik kan daar dus ook niet de agenda accounts beheren (alleen een nieuwe toevoegen)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, kijk eens naar deze link. Ik heb zojuist de stappen op S8 plus geprobeerd en kreeg de Outlook agenda in de Samsung Agenda app.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/samsung-agenda/td-p/6372179

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, kijk eens naar deze link. Ik heb zojuist de stappen op S8 plus geprobeerd en kreeg de Outlook agenda in de Samsung Agenda app.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/samsung-agenda/td-p/6372179

ray905
Student
Opties
Bedankt! Had ik dit maar eerder geweten haha