Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung account alle inhoud gewist

(Onderwerp aangemaakt op: 14-10-2023 11:27 AM)
219 Weergaven
Riche89
First Poster
Opties
Hallo,

Ik heb een half jaar geleden het e-mailadres van mijn Samsung-account zonder problemen gewijzigd. Gisteren zag ik in accounts in mijn S22 de melding staan dat mijn wachtwoord verouderd was en geadviseerd werd deze aan te passen. Ik heb mijn emailadres ingevoerd en een nieuw wachtwoord ingevuld. Alles prima, niks aan de hand. Profielfoto bleef hetzelfde, geen vuiltje aan de lucht. Totdat ik erachter kwam dat mijn Samsung Pass plotseling leeg was, en nog erger, mijn hele agenda!

Hoe kan dit en is er een mogelijkheid om deze gegevens terug te halen? Hij zegt namelijk ook geen back-up te hebben, terwijl ik die volgens mij wel had.

Alvast enorm bedankt!

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Riche89, goedemiddag.

 

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Riche89, goedemiddag.

 

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes