Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Quick share verzend niets meer

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2024 07:21 PM)
583 Weergaven
Kuuperke
Journeyman
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung galaxy book 2 en als ik via Quick share iets wil verzenden naar mijn Samsung Tab S8 ultra of S23 ultra dan vind de laptop wel de apparaten en wil ook verzenden en dan na een halve minuut geeft ie mislukt aan. Van de S23 naar de Tab en anders om is geen probleem. Ik heb de apps al eens verwijderd alle updates zijn uitgevoerd op alle apparaten.
Maar helaas, ik heb al gegoogled maar helaas niet het verlossend antwoord.
Bovensataand probleem is sinds een 2 tal weken daarvoor gewoon altijd perfect gebruikt.
hopelijk kan mij iemand helpen 
Alvast bedankt Gr. Frenk 

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kuuperke,

Bedankt voor jouw bericht. Gebeurt dit bij alle bestanden of alleen bij bestanden van bepaalde type en/of grote?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Kuuperke
Journeyman
Opties
Hallo Ajay

Geen 1 bestand word verzonden zowel grote (48MB) als kleine (3MB)
Ook soort bestand maakt niet uit foto's,video en PDF
Helaas allemaal niet 😒
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Kuuperke,

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Kuuperke
Journeyman
Opties
Bedankt ook voor jouw reacties en hulp

Ik kan wel van mijn S23 naar de galaxy book 2 zenden maar anders om is niet mogelijk ook niet met de qr code en krijg ook geen foutcodes helaas 1708360770640.jpg1708360770661.jpg
0 Likes
Members_arRIISV
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde nu ook al een hele tijd. Quick share werkt meer niet dan wel

0 Likes
Kuuperke
Journeyman
Opties
Ik ben er eerlijk in ik heb jarenlang alles van Samsung mobiel tablet laptop horloge buds. Maar heb nu een Imac gekocht maar heb gisteren de Apple presentatie gezien en debk toch wel dat ik de overstap ga maken. Ff wennen maar hoor meer positieve dingen over eco systeem wat vlekkenloos verloopt.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_arRIISV,

Hebben bovenstaande tips van @Ajay-A geholpen? Laat het vooral weten.

Groetjes,

Daphne

0 Likes