op 15-04-2025 04:22 PM
Samsung Mail,
Prima app, maar getallen/nummers/ geboortedatums, e.d. worden vaak omgezet naar 'telefoonnummers'.
Heb eindeloos gezocht, maar zie geen mogelijkheid om die als 'plain text' (normale getallen) te tonen.
Weet iemand hier een oplossing voor dit probleem?
Thanks!
op 16-04-2025 07:40 AM
op 16-04-2025 10:34 AM
Patrick, goede morgen,
Dank voor je bericht.
Eerlijk gezegd: dat hangt er een beetje vanaf, denk ik.
In mijn geval: ik maak gebruik van Microsoft 365, Outlook op basis van Exchange. Er zijn maar weinig Android apps die Exchange probleemloos ondersteunen.
Heb hier de Gmail app en Outlook en Bluemail en Samsung Mail.
Samsung verslaat ze allemaal, waarschijnlijk omdat het naadloos samenwerkt met Outlook.
Het zoeken naar oude mails, iets dat ik belangrijk vind.
Samsung zoekt in fracties van seconden naar mails van 10 jaar geleden. Incremental search, zelfs.
Gmail houdt het op 1 jaar, Outlook is verschrikkelijk v.w.b. zoeken (lees: dat werkt niet) en Bluemail zégt Exchange te ondersteunen, maar doet het niet/niet goed én zoeken naar oudere berichten werkt daar ook niet. Had het ingesteld om -alle- mails van Outlook binnen te halen, maar dat gebeurt niet. Heb Bluemail verwijderd zoeven. Het heeft mij een ochtend gekost om het te installeren (allerhande foutmeldingen, noem maar op).
Gmail - daar kan je het aantal dagen verhogen naar 999 geloof ik. Ik weet niet of dat werkt. Heb dat gisteren gedaan, maar Gmail gaat niet verder terug dan sept.2024 tijdens het terug swipen. Dan krijg ik zo'n 'spinning circle' en gebeurt er niets meer. Dus, tja ...
Misschien werkt het wel als je volledig en alleen van Gmail gebruik maakt: gmail account, gmail default mail app en op de PC ook alleen Gmail.
Enfin, ik heb dat van die getallen van 7 cijfers of meer gemeld bij Samsung (Samsung Members).
Héél misschien doen ze er wat aan.
Groeten en een prettige dag verder.