Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met Chrome op Samsung a50

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2020 11:42 AM)
356 Weergaven
Fabian011
First Poster
Opties

Hoi, Ik heb pas mijn samsung a50 gereset, omdat mijn telefoon besmet was met adware. Nu mijn mobiel gereset is, kom ik elke keer als ik Google Chrome opstart, op een Welcome pagina van samsung. (https://www.samsung.com/nl/welcome/?provider=kpn). Als ik dit tablad wegswipe, sluit Google Chrome automatisch. Dit is erg irritant. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en dat ik niet meer op de Welcome pagina van samsung kom, elke keer als ik google chrome opstart? 

Verder nog een ander probleem: elke keer als ik een nieuwe pagina bezoek in google chrome, komt er onderin een balkje met de vraag in welke taal ik de pagina wil en of ik het wil vertalen. Dit kan ik wel wegklikken, maar bij elke nieuwe pagina komt het weer terug. Hoe kan ik dit oplossen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Fabian011,

Als ik het goed begrijp wil je simpelweg de startpagina van Chrome aanpassen?

In de instellingen van Chrome kun je dit aanpassen, evenals onder Talen, de optie om pagina's in andere talen te vertalen uitschakelen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Fabian011,

Als ik het goed begrijp wil je simpelweg de startpagina van Chrome aanpassen?

In de instellingen van Chrome kun je dit aanpassen, evenals onder Talen, de optie om pagina's in andere talen te vertalen uitschakelen.

rsz-846676
0 Likes