Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem A15 met Android auto

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2024 01:57 PM)
1507 Weergaven
EBos
Apprentice
Opties
Ik heb twee weken geleden een nieuwe A15 aangeschaft. Deze heeft problemen met de weergave van maps via Android auto in mijn Suzuki Swift van 2020. Mijn andere telefoons verbinden probleemloos. Alle acties uitgevoerd die worden aanbevolen door Samsung. Ook bij de dealer geweest. Zelfs bij de dealer de A15 op een showmodel Suzuki Swift mogen aansluiten. Maar helaas geen oplossing. Het probleem is dat de stem wel goed doorkomt, maar het beeld is vertraagd. In het begin blijft het beeld zwart. Duurt bijna 5 minuten voordat het beeld bij is. En dat is lastig tijdens het navigeren. Ik lees dat andere toestellen van Samsung S21 bijvoorbeeld ook problemen hebben met Android auto. Wat kan er gedaan worden om mijn probleem op te lossen?
0 Likes
16 Antwoorden
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Check op software, en app updates, misschien zijn er daar fixes te vinden, kijk of android auto op je auto ook up-to-date is en anders laten nakijken of er misschien iets aan de binnenkant van de telefoon stuk is, dit kun je vaak gratis laten doen bij de meeste repair shops
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als jouw telefoon dit probleem bij meerdere auto's heeft dan zul je een foutrapport moeten indienen via de Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten. Zo kunnen de ontwikkelaars het oplossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @EBos

Zoals hierboven al werd vermeld, controleer even of jouw toestel en alle apps up-to-date zijn en voer even een soft reset uit. Dit doe je door de aan/uit knop en de volume omlaag knop 10 seconden in te drukken. 

Mocht het probleem zich hierna nog voortdoen, maak dan inderdaad even een fout rapport aan, zoals @Patrick het beschreef. 

Laat even weten of het zo lukt. 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes
Pwijk
Apprentice
Opties
@EBos
Ik heb exact hetzelfde probleem en de aangegeven oplossingen werken niet. Heb jij misschien al een nieuwe oplossing gekregen?
EBos
Apprentice
Opties
@Pwijk Nee, niets werkt. Op internet lees ik veel klachten en problemen met de A15. Voor het Android auto probleem schijnt een draadloze dongel een oplossing te zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Moet er eerst een aanschaffen en als het dan niet werkt... Zonde van de investering. Laatste keer dat ik een Samsung heb gekocht. Jaren lang OnePlus gehad zonder enkel probleem.
0 Likes
EBos
Apprentice
Opties
Hallo Tessa, niets van de voorgestelde oplossingen werkt, ik heb ook al een foutrapport ingediend. Ik lees op internet dat mensen massaal de A15 binnen de bedenktijd periode omruilen voor een ander toestel, dus het verbaast mij dat er niet wat serieuzer met het probleem wordt omgegaan.
0 Likes
Pwijk
Apprentice
Opties
@EBos ik mag de dongel van mijn nichtje uitproberen. Zal even duren maar laat je weten of her werkt. Ik moet zeggen, ik heb altijd al een Samsung gehad, maar nog nooit zoveel problemen ondervonden dan nu met de A15
EBos
Apprentice
Opties
Ik ben benieuwd of het met de dongel lukt.
0 Likes
klopt
First Poster
Opties
Hallo,
Mijn Samsung a15 heeft hetzelfde probleem. Ik heb een peugeot e2008 , vorige telefoon geen probleem.
Via Samsung members wordt ik tot nu toe niets wijzer. Weinig reactie...
0 Likes