Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Muziek onder filmpje?

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2024 10:54 PM)
261 Weergaven
Mirte1
Explorer
Opties
Beste members, ik heb een S21 en maak regelmatig gebruik van "studio" om van een aantal foto's een filmpje te maken. Dan zet ik er vervolgens een standaard Samsung Soundtrack onder. Maar klopt het dat deze maar een bepaalde lengte hebben? Want maakte nu een langer filmpje van 2.10 minuten en dan stopt de soundtrack er halverwege mee... Mijn vraag: Is er een manier om het langer door te laten spelen?
En dan nog iets: je kan dus kiezen voor een standaard soundtrack, of "mijn muziek" , en daar staan uitsluitend opnames op die ik met de opnamerecorder app heb opgenomen... maar hoe voeg ik dan mijn zelf gekozen nummers aan "mijn muziek" toe? Ik heb het op Google proberen te vinden, maar helaas! 
Hoop dat iemand van jullie begrijpt wat ik bedoel, en de oplossing heeft 😊!
Groet, Mirte.

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mirte1,

Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je met een aantal foto's een filmpje wilt maken. Heb je wel de mogelijkheid om de soundtrack te loopen? Kan je ook e.v. de ontwikkelaar van de Studio app met ons delen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mirte1
Explorer
Opties
Hoi Ajay, dankjewel voor je reactie! Ik maak heel vaak filmpjes met de Samsung Studio app die standaard op mijn nieuwe S21 staat; gemaakt voor en door Samsung. Dus Samsung is de ontwikkelaar en de app staat ook bij Galaxy apps

Maar... hoe loope je dan vervolgens de soundtrack?

Grote Groet,
Mirte

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Mirte1,

Zo snel mogelijk kom ik weer bij jou terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Mirte1,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb het eventjes voor je nagekeken en ik zie dat je dezelfde soundtrack meermaals kan toevoegen, zodat deze opnieuw begint te spelen nadat deze is afgelopen. Daarnaast kan je met de app alle liedjes afspelen die op jouw telefoon staan door op de "Mijn muziek" knop te drukken. Dit werkt echter niet met streaming services, dus je moet echt de muziek op jouw telefoon hebben staan. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes