Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

printscreen slaat niet op ....

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2024 10:25 AM)
135 Weergaven
Members_FnqqAH1
First Poster
Opties

Hallo,

Ik kan geen printscreens meerpakken met mijn A15 5G,deze werkt met Android 14 . Deze is nog vrij nieuw en werkt nu al of jaren oud is!!

Weet iemand hoe ik terug printscreens kan opslagen ,kan ze wel nemen.

Maar krijg altijd melding kan niet opslaan.

Ook werkt het scherm zeer slecht ,hard drukken ,niet aanslaan ,slecht typen....

Ook gaat deze kwa prestaties zeer goed voor een vrij goeikoop model.en soms juist het tegenover gestelden,haperen traag ....

Weet iemand hier mss raad mee.

Alle hulp en tips welkom!

Alvast bedankt

0 Likes
2 Antwoorden
guydieos
Pioneer
Opties
werkt u met een schermbeveiliging anders in de instellingen staat ln de display aan tikken en scrollen tot u de tip aanrakgevoeligheid verhogen voor schermbeveiliging aanvinken bij mijn a14 5g kan ik dat denkt dat de a15.5g de opvolger is van de a14 5g ga eens zien of dit lukt
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_FnqqAH1,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en heb je nog genoeg opslag? Heb je ook jouw toestel opnieuw opgestart?

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes