Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pop up Whatsapp na updade android 12 weg

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2022 10:08 PM)
3323 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Hallo

Sinds de updat naar android 12 zie ik geen verticale balk meer van whatsapp in het nog vergrendelde scherm, van b.v. marktplaats en een sms  is het er nog wel. Ik zie alleen een ballonetje van whatsapp verschijnen. Ik heb alle instellingen nagekeken maar kom er niet uit.  Ik wil weer graag de pop up midden in het scherm

Ik heb een A52s

Iemand een tip.

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Anonymous User, goedemorgen.

Is WhatsApp ook voorzien van de meest recente versie en hoe heb jij de meldingen in jouw toestel ingesteld? (Instellingen > Meldingen)? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Members_pyKEeYp
Journeyman
Opties

Hi Martijn,  ik heb gezocht bij launcher. Daar bleek bij WatsApp > Meldingen "stil afleveren" aan te staan. Hebben getest, en het werkt nu ! Super bedankt voor de hulp. Hartelijke groet, Hans

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Oplossing
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Anonymous User, goedemorgen.

Is WhatsApp ook voorzien van de meest recente versie en hoe heb jij de meldingen in jouw toestel ingesteld? (Instellingen > Meldingen)? 

Members_pyKEeYp
Journeyman
Opties

Hallo Moderator, bij mij werkt de Pop melding ook niet meer. Alle instellingen binnen de app zelf staan goed en ik heb ook via Instellingen > geavanceerde instellingen > slimme pop up weergave , WhatsApp toegevoegd.

Zie alleen nog steeds staan: Pop-up melding niet beschikbaar in uw Android versie. Help !

0 Likes
Members_pyKEeYp
Journeyman
Opties

Sorry ik heb een Samsung A52S - aanvulling op vorige bericht

😫

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_pyKEeYp, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als je gaat naar: Instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen > Zwevende meldingen, staat dit ook ingeschakeld?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_pyKEeYp
Journeyman
Opties

Hallo Marrtijn,  jazeker , staat ingesteld op "slimme pop-upweergave" . WhatsApp is toegevoegd. Of moet bij zwevende meldingen worden aangevinkt:  "Balonnen". vr.goet  Hans

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je WhatsApp dan selecteert bij opgenomen apps, kan je deze melding uitvouwen vanuit een pop-up.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_pyKEeYp
Journeyman
Opties

Sorry Martijn, ik begrijp het niet helemaal. Ik ontvang namelijk helemaal geen WhatsApp meldingen. Wat moet ik dan uitvouwen? Er staat trouwens bij Slimme pop-upweergave, dat dit alleen beschikbaar is voor apps die Multi window ondersteunen. Kan daar nog iets mee aan de hand zijn?  vr.gr. Hans

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je bij de opgenomen apps WhatApp geselecteerd? Krijg je wel normale meldingen van WhatsApp binnen? Hoe staan de meldingen ingesteld in de app zelf? Maak hier anders schermafdrukken van en deel deze met ons, dan kijken we met je mee 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_pyKEeYp
Journeyman
Opties

Screenshot_20220609-125316_WhatsApp.jpgScreenshot_20220609-132225_Accessibility.jpgScreenshot_20220609-132233_Accessibility.jpgScreenshot_20220609-132358_Settings.jpgScreenshot_20220609-132411_Settings.jpgScreenshot_20220609-132420_Settings.jpg

0 Likes