Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Plotseling veel foto's kwijt in galerij. Zijn die nog te vinden?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2017 07:48 PM)
90272 Weergaven
Corina88
Apprentice
Opties

Hoi,

Ik ben plotseling ladingen foto 's kwijt en zelfs albums in galerij. Geen flauw idee hoe dit kan. Weet iemand hoe ik mijn telefoon kan doorzoeken? Wat ik gestuurd heb via whats app naar anderen is niet wazig wat zou betekenen dat ze nog wel ergens op mijn telefoon staan. Help! 

Groetjes Corina 

0 Likes
Spring naar oplossing
57 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Foto's verdwijnen niet spontaan, heb je misschien 1 of meerdere albums verborgen?

In gallerij rechtsboven 3 puntjes > albums verbergen / weergeven.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
LS30
Apprentice
Opties
Nee niks. Ik heb de foto's niet opgeslagen in een andere map. Foto's die ik heb gemaakt tussen 12 en 19 mei zijn nergens meer te vinden. Ik heb gat wanneer ik kijk bij foto's of zoek in de albums.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik had het niet over een andere map. Je kunt albums verbergen in de gallerij.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
LS30
Apprentice
Opties
Klopt. Er staan geen mappen verborgen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LS30,

Dat is vreemd. Sla je de foto's op op je toestel, in de Cloud of op bijvoorbeeld een SD-kaart?

rsz-846676
0 Likes
LS30
Apprentice
Opties
Nee niet standaard. Het zijn ook geen hele dierbare foto's dus het is geen ramp, maar wel gek en zonde.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat kan ik me voorstellen. Wellicht dat je een app van een derde partij kunt gebruiken om ze alsnog terug te krijgen. DiskDigger is bijvoorbeeld een app die dit mogelijk maakt 😉

rsz-846676
mili13
First Poster
Opties
Hoi,
Ik heb een Samsung S9 toestel
Al mijn foto's in mijn galerij is uit het niets verdwenen ook andere mappen van Galerij. Foto's van ben ik dus kwijt... kan wel janken.heb nergens een back up van gemaakt, behalve van whatsapp.
Ik heb geprobeerd met diskdigger maar ja dan krijg ik 30.000 foto's dat ik destijds verwijderd had.
Is er andere mogelijkheid om terug te vinden?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @mili13,

Er is helaas geen andere mogelijkheid. DiskDigger is vaak je laatste en beste optie. Dan kun je het beste alles herstellen.

Een tip voor in de toekomst, zet de foto's in de cloud of maak in ieder geval een back-up van je foto's 👍

rsz-846676
0 Likes
SanLS
First Poster
Opties
Zonder dat ik ook maar iets gedaan heb, zijn vanochtend een aantal mappen uit mijn galerij verdwenen . De verdwenen foto's zijn ook niet in de prullenbak. Wie kan mij helpen?
0 Likes