Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Plotseling veel foto's kwijt in galerij. Zijn die nog te vinden?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2017 07:48 PM)
90250 Weergaven
Corina88
Apprentice
Opties

Hoi,

Ik ben plotseling ladingen foto 's kwijt en zelfs albums in galerij. Geen flauw idee hoe dit kan. Weet iemand hoe ik mijn telefoon kan doorzoeken? Wat ik gestuurd heb via whats app naar anderen is niet wazig wat zou betekenen dat ze nog wel ergens op mijn telefoon staan. Help! 

Groetjes Corina 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Corina88
Apprentice
Opties

Hoi Nick.

Bedankt voor je reactie.  Ik ben er inmiddels achter wat het probleem is. Mijn sd kaart is beschadigd en word niet meer gelezen door mijn telefoon.  Nu nog de vraag of ik mijn foto's er nog wel af ga krijgen. 

Groetjes Corina 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Melvin78,

Dat is inderdaad bijzonder. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
57 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Oei, dat klinkt niet best, Corina .. Indien de foto's écht weg zijn ben ik bang dat deze niet meer terug te halen zijn. Heb je ooit iets van een Cloud-programma zoals Onedrive geactiveerd? Het kan zijn dat de foto's daarop waren opgeslagen en nog terug te vinden zijn. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
Corina88
Apprentice
Opties

Hoi Nick.

Bedankt voor je reactie.  Ik ben er inmiddels achter wat het probleem is. Mijn sd kaart is beschadigd en word niet meer gelezen door mijn telefoon.  Nu nog de vraag of ik mijn foto's er nog wel af ga krijgen. 

Groetjes Corina 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Oh nee toch?! Dat is inderdaad zonde zeg .. Hopelijk kun je 'm nog uitlezen via bijvoorbeeld een cardreader. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Corina88
Apprentice
Opties

Dat is gelukkig ook gelukt. Alles staat op mn laptop. En nu gauw nieuwe sd kaart halen. :face-with-tears-of-joy:

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Pfoe .. dat scheelt weer! Inderdaad even voor een nieuwe kijken, en voor de zekerheid toch vaker de foto's even op je PC of een externe harde schijf zetten. Je weet uiteindelijk maar nooit. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
miarre
First Poster
Opties
hallo bijna al mijn foto's zijn verdwenen ik kan ze niet via Google terug galen en ook niet ik mijn prullenbak wat moet ik nu doen
0 Likes
miarre
First Poster
Opties
ik ben niet heel slim maar die foto's zijn heel belangrijk voor mij
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @miarre,

Als ze niet in de Galerij staan of in de prullenbak dan zijn ze helaas verwijderd. Je kunt nog een app als Diskdigger gebruiken, wellicht dat je ze daarmee terug kunt krijgen.

rsz-846676
0 Likes
LS30
Apprentice
Opties
Ineens zijn een flink aantal foto's in mijn galerij verwijderd en kan ik ze nergens terugvinden. Ben de foto's over een periode van ongeveer een week kwijt. Hoe kan dit?
0 Likes