Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Overzetten WhatsApp afbeeldingen en Videos

(Onderwerp aangemaakt op: 12-09-2024 10:29 AM)
156 Weergaven
Caffie
First Poster
Opties
Hallo, ik heb een Samsung 23 Ultra sinds juli 2024. Alles keurig overgezet van mijn oude samsung. WhatsApp afbeeldingen zet ik normaal met een kabeltje op mijn laptop. Het probleem is dat ik op mijn laptop de foto's van WhatsApp kan zien tot de datum dat mijn SS 23 Ultra in gebruik is. De foto's daarna zijn niet te zien. ( en video's) De foto's die ik met mijn tel.camera heb genomen zijn wel te zien, plus de oudere WhatsApp foto's. Op mijn telefoon zijn de nieuwe whattsappfotos gewoon zichtbaar. Iemand een idee hoe dit te verhelpen is? 
0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Caffie,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van de S23 Ultra! Ga in WhatsApp naar Instellingen ---> Chats ---> Mediazichtbaarheid aanvinken. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Caffie
First Poster
Opties
Nee Ajay, het is niet gelukt. Mediazichtbaarheid stond al aan. De whattsappfotos en video's van vòòr 1 juli kan ik allemaal zien, als ik mijn telefoon verbind met de laptop. De foto's en video's die er sinds mijn aankoop op gekomen zijn, zie ik niet .( Wel op mijn telefoon)
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Caffie,

De nieuwe foto's en video's staat dus niet in de WhatsApp map wanneer je het via jouw laptop bekijkt? Heb je ook geprobeerd de cache te legen van de app?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes