Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

opslag samsung a51 loopt vol door overig

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2022 04:51 PM)
348 Weergaven
Members_9vYrFJA
First Poster
Opties

Hallo mensen, ik zit met een probleem!

Ik heb een Samsung a51 met 128GB aan opslag ( Intern ). Die zit momenteel vol met gemiddeld 65GB aan * Overig*! Heeft iemand enig idee hoe je dit kan verwijderen / meer opslag vrij maken. Hulp wordt gewadeert 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als je naar de mijn bestanden app gaat > interne opslag > zie je allemaal mappen staan. Ik zou per map kijken of je ergens veel of grote bestanden hebt staan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Elk bestand en elke map die niet in andere categorieën past, wordt geclassificeerd als overig. Denk aan WhatsApp-back-ups of msg-stores, mislukte updates, logs, privégegevens van sommige apps, systeemcache, tijdelijke gegevens, enz. U kunt een bestandssysteemanalyse-app gebruiken om de bestanden te zien en indien nodig te verwijderen. De Google Files-app biedt ook beperkte analyse - u kunt ongewenste bestanden/dubbele bestanden/grote bestanden/enz.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als je naar de mijn bestanden app gaat > interne opslag > zie je allemaal mappen staan. Ik zou per map kijken of je ergens veel of grote bestanden hebt staan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Elk bestand en elke map die niet in andere categorieën past, wordt geclassificeerd als overig. Denk aan WhatsApp-back-ups of msg-stores, mislukte updates, logs, privégegevens van sommige apps, systeemcache, tijdelijke gegevens, enz. U kunt een bestandssysteemanalyse-app gebruiken om de bestanden te zien en indien nodig te verwijderen. De Google Files-app biedt ook beperkte analyse - u kunt ongewenste bestanden/dubbele bestanden/grote bestanden/enz.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_9vYrFJA, goedemiddag. 

Zoals @Neo001 ook aangeeft gebruiken apps deze map ook om hun overbodige bestanden in op te slaan. Van een andere gebruiker heb ik vernomen dat bij haar dit werd veroorzaakt door de Telegram-app en andere gebruiker heeft dit vanuit Outlook weer ervaren.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_9vYrFJA
First Poster
Opties

Ha Martijn.

Ik heb zelf geen telegram app of outlook. Ik heb gekeken in mijn interne opslag daar staan geen grote video bestanden op. Al mijn video bestanden staan op de sd kaart ook de dubbele bestanden. Ik hoorde ook dat cache gegevens een rol hebben. Alleen ik kan op mijn A51 niet bij mijn cache gegevens!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit kan heel goed veroorzaakt worden door een app van derden die jouw interne geheugen opslokt, dit hoeft per definitie Telegram of Outlook te zijn 😉 Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes