Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontvangst meldingen bij berichten-app

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2021 11:03 AM)
2428 Weergaven
Hugo55
Navigator
Opties

wanneer ik een SMS-bericht verzend, krijg ik een melding dat het bericht afgeleverd is. Wanneer de correspondent evenwel antwoordt, krijg ik geen melding van een binnenkomend bericht. Dat is erg vervelend omdat ik vaak denk dat de correspondent nog niet geantwoord heeft, terwijl dat al lang gebeurd is.

Wanneer iemand mij een nieuw bericht stuurt (geen reactie op een eerder bericht van mij, dus) krijg ik wel een melding. 
Iemand een idee welke instellingen ik moet aanpassen om een melding te krijgen?
Alvast bedankt.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Se7n
Hotshot
Opties
Je kan op de app zelf duwen en inhouden tot je rechtsboven een uitroepteken ziet. Daarop klikken, dan meldingen, berichten. Dat inhouden en dan krijg je een verborgen menu. Dat kan je voor iedere melding apart instellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Het beste is je app opslag leeg te maken. Als je de Google Berichten app gebruikt moet je je SPAM settings enzo wel terug instellen.Screenshot_20210906-193040_Settings_955.jpgScreenshot_20210906-193025_Settings_953.jpg
0 Likes
Hugo55
Navigator
Opties
Bedankt, Jimboo84. Spijtig genoeg is het probleem hiermee niet opgelost.
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Welke berichten app gebruik je?
0 Likes
Hugo55
Navigator
Opties

Ik gebruik Samsung berichten. 

0 Likes
Oplossing
Se7n
Hotshot
Opties
Je kan op de app zelf duwen en inhouden tot je rechtsboven een uitroepteken ziet. Daarop klikken, dan meldingen, berichten. Dat inhouden en dan krijg je een verborgen menu. Dat kan je voor iedere melding apart instellen.
Hugo55
Navigator
Opties

Bedankt, Didtro. Je hebt mij goed op weg gezet. Ik heb toch nog heelwat moeten zoeken, maar ik denk dat het probleem nu opgelost is. Alleen kan ik het geluid bij het verzenden nog niet vervangen zoals ik dat zou willen. Maar dat zal ik ook nog wel vinden.

0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Graag gedaan, succes
captainbobo
First Poster
Opties
Meldingen niet meer in bovenbalk zichtbaar
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @captainbobo, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En sinds wanneer ervaar je dit? Zie je wel een statusbalk wanneer je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus

Het toestel start dan uitsluitend met de standaard applicaties. Op deze manier kan je bepalen of het toestel beter functioneert zonder zelf geïnstalleerde applicaties.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes