Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ongebruikte apps automatisch verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2021 07:20 PM)
1633 Weergaven
lpappalettera
Student
Opties

Worden ongebruikte apps automatisch verwijderd op Samsung telefoons na een bepaalde tijdsduur? Ik ben ontwikkelaar van de Nederlandse CoronaMelder App. De app werkt op basis van achtergrondprocessen en hoeft dus niet actief door de gebruiker gebruikt te worden. Het is voor ons belangrijk dat deze app niet verwijderd wordt. Weet iemand hier meer over? 

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @lpappalettera ,

Ongebruikte apps worden niet zomaar verwijderd tenzij je er zelf voor kiest. 

Ik denk ook niet dat het een goed idee is om zo'n nutteloze app moeilijk verwijderderbaar te maken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lpappalettera
Student
Opties

Bedankt voor je snelle reactie @Patrick,

is dit wel iets wat handmatig gedaan kan worden? Ik denk dan bijvoorbeeld aan de Samsung Members app waarin telefoononderhoud uitgevoerd kan worden. Of soortgelijke Samsung apps waar ik misschien niet van af weet. Is er wel een standaard Samsung app waarin ongebruikte apps handmatig opgeruimt kunnen worden? 

0 Likes
Romyyy
Pathfinder
Opties

Nou om heel eerlijk te zijn @Patricklijkt mij het een fantastische app! Wilde hem al heel erg op mijn telefoon maar kan hem nergens meer vinden ivm dat hij zomaar verwijderd wordt op mijn telefoon door de achtergrondprocessen die hij draait.... Ik wilde de app aan @DickKoster  ook al voorleggen en die was volgens mij ook best positief erover!

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Apps worden niet zomaar verwijderd zoals ik al zei.

Ik snap niet zo goed waarom je door blijft vragen.

Als je een app ontwikkelaar bent dan hoor je dit allemaal al te weten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
kalibrie
Apprentice
Opties
O.K.
0 Likes