Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe telefoon s24plus vraagt pincode om te resetten, maar ik heb nooit een pincode ingevoerd. Nu kan ik niks

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2024 07:54 PM)
590 Weergaven
Members_6QpQYPW
Apprentice
Opties

Ik moest mijn nieuwe s24+ opnieuw opstarten om whatsapp in te stellen. Om dit te doen moest ik een pincode invoeren maar die heb ik zelf nooit ingesteld. Wel wachtwoord en vingerafdruk maar daar vraagt ie niet naar. Nu kan ik niets doen. Ook geen harde reset ofzo.

Hoe kan ik er toch nog inkomen

0 Likes
15 Antwoorden
-Krys-
Pathfinder
Opties
Als ik u goed snap, dan kan het gaan om een pincode die u al eerder, op een vorige telefoon heeft ingesteld.
0 Likes
Opties

Via het recovery menu kan je de telefoon resetten.

Members_6QpQYPW
Apprentice
Opties

pfff, ik gebruik de laatste 4-5 jaar altijd alleen vingerafdruk en wachtwoord dus geen idee wat die pincode zou kunnen zijn. En de meeste logische heb ik inmiddels geprobeerd.

Ik hoop dat er op een of andere manier een soort harde reset mogelijk is of een andere manier om de pin eruit te halen

0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Misschien een pincode van de simkaart? Normaal is dat bijvoor 0000 of 1234, etc
0 Likes
Members_6QpQYPW
Apprentice
Opties

ik kan de telefoon niet ontgrendelen dus ik kan nergens bij

0 Likes
Diepe745
Navigator
Opties
Als de rekening nog hebt ga naar een Samsung Servicepunt en laat je telefoon flashen dat wordt de firmware er nieuw opgezet nadeel je bent wel alles kwijt mits je een backup hebt gemaakt via Smart Swich of in je Google of Samsung account.
0 Likes
Diepe745
Navigator
Opties
Probeer .Druk aan de zijkant aan/uit knop in veeg met je vinger over dwars over het scherm heen als het goed is zie je nu de mogelijk om in te loggen met vingerafdruk. mocht er dan komen pincode invullen is dat 4x 0 want het is een nieuw toestel dan is de pincode 4x 0 of 1234. want een nieuw toestel gebruik nooit de oude pincode .
0 Likes
Members_6QpQYPW
Apprentice
Opties

ik heb met samsung geappt; deze optie is mij niet geboden. Ik moest naar een partner van samsung ( 40 km verderop) om er iets mee te laten doen. Kosten: €55,00 voor 20 minuten werk.

Bleek dat dit ook gewoon in eigen woonplaats had gekund.

Ik voel me toch enigszins door samsung in de steek gelaten.ik heb de twee codes gebruikt die u noemt; het werkte echt niet. 

Met instellen schrijf ik op wat ik doe, heb niets verkeerd gedaan. En dan word je weggezet als dom.

Altijd erg samsung- minded geweest, met alle elektronica met mobiele devices. Helaas heeft dit een deuk opgelopen 

0 Likes
Diepe745
Navigator
Opties
Jammer dat Samsung zo reageert, is het nu wel verholpen.
0 Likes