Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na upgrade android 11 geen bestandsoverdracht mogelijk via File Transfer (usb-kabel) op S10

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2021 12:22 PM)
1656 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

hh1947
Navigator
Opties

Ik zet mijn foto's altijd over via usb van mijn s10 naar m'n iMac: is het snelst en werkte probleemloos.  Na de upgrade van Android 11 herken mijn iMac de S10 niet meer. Heeft dit te maken met de upgrade van Android is het een Samsung aangelegenheid ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
hh1947
Navigator
Opties
De fix op de android 11 update van gisteren heeft het probleem verholpen. Dank voor het whatsapp contact. Gr.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @hh1947,

Is het scherm van je toestel wel ontgrendeld nadat je de vergrendelcode hebt ingevoerd?

rsz-846676
0 Likes
hh1947
Navigator
Opties

Ik krijg geen melding meer dat ik ontgrendeling moet toestaan.Nog ter aanvulling: het toestel is gewoon ontgrendeld op het moment dat ik de usb connectie probeer te maken. Vóór Android11 kreeg je dan een automatische vraag "toegang toestaan ?" maar nu niet meer. Mijn iMac is van 2011 en heeft besturingssysteem High Sierra 10.13.6 en dat heeft altijd gewerkt tot de nieuwe update voor de S10.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je bij telefoon intoetsen: *#0808# 

Zorg dan dat de instelling op MTP staat en druk dan op OK en start je toestel opnieuw op. Gebruik je wel de bijgeleverde kabel?

Anders kun je het eens kruistesten door een andere USB-poort te gebruiken of een andere PC of laptop.

rsz-846676
0 Likes
hh1947
Navigator
Opties

Beste Bruce, ik heb je acties nogmaals uitgevoerd (m.u.v. andere PC of laptop want die heb ik niet) zonder resultaat. Omdat het de dag na de Android update niet meer werkte neem ik toch aan dat het daarmee te maken heeft. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

In dat geval kun je een foutrapport sturen via de Samsung Members app. Dan komt het bij onze ontwikkelaars terecht en kunnen zij nakijken of dit een specifiek probleem is met jouw toestel of dat het in de software zit 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
hh1947
Navigator
Opties
De fix op de android 11 update van gisteren heeft het probleem verholpen. Dank voor het whatsapp contact. Gr.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! 😁

rsz-846676
0 Likes