Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn bestanden / app

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2021 10:28 AM)
2345 Weergaven
robbyww
Navigator
Opties
Beste Members,

Als ik mijn bestanden open en naar interne opslag ga en vervolgens de map android open en dan data dan zie ik als ik dit op mijn telefoon open geen mappen staan . Als ik mijn telefoon op de pc aansluit en vervolgens de map phone open dan android en dan data dan zie ik alle geïnstalleerde mappen wel .

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze mappen op de telefoon ook zichtbaar krijg.

Zie foto's

image

image

image

image
Geen mappen zichtbaar

image
Op de pc zie ik alle mappen wel in ( interne opslag )( android ) ( data )

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In de map Data zit niks wat je wilt verwijderen dus kom daar maar niet aan. Er is een reden dat je het niet kunt zien.

Je moet goed zoeken door je eigen bestanden, video's / documenten / downloads ect. Maar je hebt zo te zien nog genoeg ruimte over dus ik zou me er niet al te druk over maken.
Het heet overig voor een reden, het zijn alle bestanden die niet in de andere categorieën vallen. Het kan van alles zijn.. vaak data in de map DCIM, cache gegevens van apps. Gegevens van updates maar ook systeem bestanden. Het is beter als je niet teveel gaat rotzooien ermee.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
robbyww
Navigator
Opties
Beste Patrick,

Oké duidelijk !

Bedankt voor uw snelle antwoord.

Fijne dag verder.

Gr Robby

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Alles werkt naar behoren, je hoort in deze map niks te kunnen zien. Het is ook beter als je niet met deze bestanden gaat rommelen.
robbyww
Navigator
Opties
Hoi Patrick,

Ik vindt het eigenlijk jammer dat ik niet in deze bestanden kan rommelen aangezien dit bij mijn vorige samsung toestellen wel mogelijk was. Ik zoek hier namelijk altijd naar onnodige bestanden / mappen die onnodig ruimte in beslag nemen.

Ik wilde hier graag zoeken omdat ik namelijk ( en nu kom ik bij de volgende vraag ) Interne opslag / overig 4.63 GB aan opslag gebruik en deze map niet kan openen en dus niet kan vinden waar deze opslag aan gebruikt wordt ( het zijn geen offline bestanden zoals netflix, Spotify) zou u mij misschien dan kunnen vertellen hoe ik kan zien waar deze 4.63 GB voor gebruik wordt en hoe ik het eventueel kan verwijderen.

Zie foto .

In iedergeval bedankt voor uw snelle reactie op mijn eerste vraag ik hoop dat u mij hier ook mee kunt helpen.

Gr robbyiMarkup_20210712_105336.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In de map Data zit niks wat je wilt verwijderen dus kom daar maar niet aan. Er is een reden dat je het niet kunt zien.

Je moet goed zoeken door je eigen bestanden, video's / documenten / downloads ect. Maar je hebt zo te zien nog genoeg ruimte over dus ik zou me er niet al te druk over maken.
Het heet overig voor een reden, het zijn alle bestanden die niet in de andere categorieën vallen. Het kan van alles zijn.. vaak data in de map DCIM, cache gegevens van apps. Gegevens van updates maar ook systeem bestanden. Het is beter als je niet teveel gaat rotzooien ermee.
Oplossing
robbyww
Navigator
Opties
Beste Patrick,

Oké duidelijk !

Bedankt voor uw snelle antwoord.

Fijne dag verder.

Gr Robby
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Fijne dag! En nog een tip vanuit mijn kant. Ik heb zelf een Samsung T5 SSD met usb c aansluiting je kunt deze in 250, 500, 1TB en 2TB modellen kopen. Is veel handiger dan heb je al je foto's / video's en andere bestanden veilig extern en hoef je je geen zorgen over ruimte te maken. Plus als er wat met je toestel gebeurd heb je altijd een backup, 1TB is genoeg om al je data van al je apparaten te backuppen denk ik 😁
robbyww
Navigator
Opties
Dank 😄 👍👍
Bart_1234567
Apprentice
Opties
Mijn intern geheugen van mijn Samsung mobiel is 30GB. Hiervan wordt 21GB in beslag genomen door de map 'Overig'. Ik moet steeds foto's of videos weggooien en de prullenbak legen om ruimte te behouden om Whatsapp te blijven gebruiken. Hoe kan ik zien wat er op mijn mobiel zo ontzettend veel ruimte in beslag neemt?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bart_1234567, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Als je gaat naar Instellingen > Batterij en Apparaat Onderhoud > Opslag, hier kan je zien hoe de opslag van jouw telefoon wordt gebruikt.

Heb je onze hulp nodig of wil je wat weten stuur ons gerust een berichtje!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes