Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Login met gmail account en dan profiel aanmaken met ander mailadres??

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2022 02:36 PM)
384 Weergaven
Amazon62
Explorer
Opties

Hoi,

Als ik inlog op dit forum dan moet ik dat doen via mij Gmail, dat gaat goed... Maar dan moet ik mijn profiel afronden door een forumnaam in te vullen en nogmaals een emailadres. Alleen kan ik niet mijn emailadres invullen waarmee ik ingelogd ben. Heb nu maar mijn werk emailadres ingevuld en dat werkt wel. Wat is dit voor een vreemd iets?? Iemand anders hier ook problemen mee?Naamloos.jpg 

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Er staat dat je al een account hebt met dat email adres. Dus probeer in te loggen, klik desnoods op wachtwoord vergeten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Amazon62
Explorer
Opties

Ja, dat klopt. Maar ik ben dus ingelogd op deze community site, maar daarna wordt er gevraagd je profiel af te ronden en moet je verplicht een emailadres invoeren. Het is toch gek dat je inlogt en daarna een ander emailadres moet invullen om je profiel af te ronden. Zonder dat kan ik niet posten. Ik heb dit nog nooit gehad op een andere site....

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ben je wel gewoon ingelogd via de Members app?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Amazon62
Explorer
Opties

Nee, ik heb gewoon ingelogd via de browser op deze website (via gmail). Na het inloggen moest ik dus mijn profiel afronden met gebruikersnaam en emailadres om verder te kunnen. Kon niet mijn email gebruiken waarmee ik ook mee ingelogd ben. Blijft nog vaag waarom dat moest, maar ja... 

0 Likes
Amazon62
Explorer
Opties

Dus het gaat fout omdat ik mijn emailadres gekoppeld heb aan allerlei Samsung dingen (ben soms het spoor bijster wat betreft al die koppelingen van Samsung)? Wil eigenlijk geen extra app downloaden voor een forum. Samsung wil alles in eigen beheer houden ofzo, ook het opslaan van wachtwoorden wat ook prima in Chrome opgeslagen kunnen worden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Amazon62, goedemorgen.

Wanneer je via de browser ook inlogt met Samsung account kan je ook onder dat account een bericht op een topic plaatsen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Amazon62
Explorer
Opties

Beste Martijn,

Bedankt voor de hulp, maar ik heb het opgegeven. Dan maar inloggen op het ene emailadres en bij instellingen een ander emailadres. Blijft gewoon supervaag...

Gr Maarten

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Amazon62

Dat lijkt me ook niet helemaal de juiste manier, heb je al geprobeerd om het wachtwoord van je account te resetten? Je kan een wachtwoord reset aanvragen via https://bit.ly/1SSFl9b

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Amazon62
Explorer
Opties

Hmmm, jouw link stuurt me naar findmymobile.samsung

0 Likes