op 15-08-2022 01:00 PM
Ik heb een Samsung A53 aangeschaft vanwege de hoge lichtopbrengst ca. 800 nits. Er zijn echter problemen met veel Samsung telefoons die niet goed werken met de populaire DJI drones. Teweten de DJI Fly app. Nu hoor ik allerlei verwijten naar DJI die regelmatig updates uitbrengt maar er niet in slaagt de problemen de baas te worden. Echter diverse instanties geven vooral ook Samsung de schuld die niet goed overweg kan met Android 12 of zo ook de processor die in sommige telefoons zijn gebruikt. Daar is nog steeds niet duidelijk hoe het in elkaar zit. In diverse landen buiten europa zijn andere processors toegepast niet minder of geen problemen veroorzaken. Mijn vraag is dan ook. Kunnen we nog enige verbetering verwachten hetzij van Samsung of misschien de update van Adroid die naar 13 gaat? Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-08-2022 07:49 PM
op 15-08-2022 04:48 PM
op 16-08-2022 10:48 AM
Beetje standaard gewoon de schuld bij de app ontwikkelaar leggen. Ken dat wel een beetje. Het is gewoon zo dat de telefoons met Exynos processor voor problemen zorgt. Daarom mijn vraag of er nog verbeteringen zijn te verwachten. Lees ook dat Samsung weer terug gaat naar de Snapdragon. Mensen met een telefoon met al reeds een Exyons zoeken het maar uit.
op 16-08-2022 07:49 PM