Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

App drone werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2022 01:00 PM)
403 Weergaven
Members_1j96x7h
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung A53 aangeschaft vanwege de hoge lichtopbrengst ca. 800 nits. Er zijn echter problemen met veel Samsung telefoons die niet goed werken met de populaire DJI drones. Teweten de DJI Fly app. Nu hoor ik allerlei verwijten naar DJI die regelmatig updates uitbrengt maar er niet in slaagt de problemen de baas te worden. Echter diverse instanties geven vooral ook Samsung de schuld die niet goed overweg kan met Android 12 of zo ook de processor die in sommige telefoons zijn gebruikt. Daar is nog steeds niet duidelijk hoe het in elkaar zit. In diverse landen buiten europa zijn andere processors toegepast niet minder of geen problemen veroorzaken. Mijn vraag is dan ook. Kunnen we nog enige verbetering verwachten hetzij van Samsung of misschien de update van Adroid die naar 13 gaat? Iemand enig idee? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als een app van een derde partij niet goed werkt ligt dat niet aan de processor. De Exynos is gewoon goed. De app maker is verantwoordelijk dat hun app goed werkt met alle toestellen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het lijkt mij dat het de verantwoordelijkheid van DJI is om een goedwerkende app te maken. Lastige situatie inderdaad, ik zou op hun forum een topic aanmaken of bij DJI zelf hierover contact zoeken.
Members_1j96x7h
First Poster
Opties

Beetje standaard gewoon de schuld bij de app ontwikkelaar leggen. Ken dat wel een beetje. Het is gewoon zo dat de telefoons met Exynos processor voor problemen zorgt. Daarom mijn vraag of er nog verbeteringen zijn te verwachten. Lees ook dat Samsung weer terug gaat naar de Snapdragon. Mensen met een telefoon met al reeds een Exyons zoeken het maar uit.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als een app van een derde partij niet goed werkt ligt dat niet aan de processor. De Exynos is gewoon goed. De app maker is verantwoordelijk dat hun app goed werkt met alle toestellen.