Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan snapchat niet installeren

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
70 Weergaven
Members_RddaHyW
Student
Opties

Hallo,

Ik heb laatst een nieuwe Samsung A54 gekocht, en toen heb ik met mijn back-up van mijn andere telefoon Snapchat erop gekregen. Maar toen ik laatst Snapchat had verwijderd, en ik probeerde het weer te installeren, kreeg ik de melding: "Kan Snapchat niet installeren." Ik heb ook al alle Google Help-dingen geprobeerd, maar dat hielp niets. En ik heb al meerdere keren mijn telefoon opnieuw opgestart, ik heb pas 23% van mijn opslag gebruikt, en voor de rest heb ik alle dingen al gedaan die op het internet staan.

Ik heb ook al Snapchat geprobeerd te installeren met een APK, maar dan geeft hij de melding: "App die niet is geïnstalleerd als pakket conflicteert met een bestaand pakket."

En ik snap niet wat hij hiermee bedoelt.

Ik heb Snapchat verwijderd met de appgegevens, ik weet niet of dit het probleem is, maar ik weet ook niet hoe ik de appgegevens moet verwijderen.

Ik hoop dat iemand hier antwoorden op heeft.

Alvast bedankt,

Joris

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Misschien hier even mee proberen te verwijderen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.avg.cleaner&hl=nl&gl=US

 

En anders terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan geen backup terug zetten. Dat raad ik sowieso iedereen aan. Alleen je contacten terugzetten maar niet de apps en instellingen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Members_RddaHyW
Student
Opties

Meneer, U bent een held!!

0 Likes