Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Instagram Gifs en invoertaal emoji foutmelding

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2021 07:51 PM)
2139 Weergaven
flameee87
Explorer
Opties
Beste!
Sinds kort heb ik een Samsung S21+. Ik kan via Instagram geen Gifs versturen "kan deze inhoud hier niet invoeren" geeft ie aan als melding, ook kan ik bij me toetsenbord "snel zoeken" geen emoji's opzoeken als ik bijvoorbeeld "hart" of "bloem" in tik. Hij geeft aan "kan emoji's niet zoeken in huidige voertaal" terwijl ik Nederlands had ingevoerd. Kan iemand mij helpen? 
0 Likes
19 Antwoorden
flameee87
Explorer
Opties
Wauw! Gekke effect, moet er wel aan wennen. Maar helaas! Gifs doen het nog steeds niet
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@flameee87, Had je hierover al een foutrapport ingediend via onze Samsung Members app?

Dan komt het bij onze ontwikkelaars terecht en kunnen zij ernaar kijken en werken aan en oplossing 👍

rsz-846676
0 Likes
flameee87
Explorer
Opties
Ah nee, goed idee Bruce! Ga ik gelijk doen 🤩
0 Likes
flameee87
Explorer
Opties
Handige Henriette hier, kan je mij uitleggen via waar ik een foutrapport kan indienen? Ik kan het niet vinden 🙃
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen Handige Henriette 😉

Dit doe je via de Samsung Members app -> Ondersteuning ->Scroll wat naar onder en tik op Foutrapporten -> Tik aan waar het over gaat en geef in het volgende scherm een omschrijving van het probleem.

Zorg er ook voor dat je de loggegevens meestuurt, door onderin op het laatste scherm aan te vinken dat je de loggegevens mee wilt sturen 👍

rsz-846676
0 Likes
lakakra
First Poster
Opties
Ik heb precies hetzelfde
0 Likes
flameee87
Explorer
Opties
Probleem is bij mij niet opgelost helaas
0 Likes
lakakra
First Poster
Opties
Jammer, daar hoopte ik op. Best irritant.
0 Likes
antoinette62
First Poster
Opties
Ik heb dat ook met de A54 en mijn vorige A71 kreeg en nu krijg dezelfde foutmelding over de invoertaal
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @antoinette62, goedemorgen.

Heb je jouw nieuwe telefoon ook ingesteld met een back-up van je vorige telefoon? Wellicht dat hier iets niet helemaal goed is gegaan 😇 Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes