op 19-05-2020 07:56 PM
Normaal gesproken kon ik wanneer ik de galerij aanklikte bij mijn foto's komen. Op een of andere manier kan ik nu niks meer zien of aanklikken.
Wie weet hoe ik toch bij mijn galerij kan komen zonder de telefoon of sd kaart nog te hebben?
Normaal gesproken kon ik wanneer ik galerij aanklikte bij mijn foto’s komen. Sinds kort kan ik niks meer aanklikken.
op 19-05-2020 08:49 PM
op 22-05-2020 10:23 AM
op 04-06-2020 02:52 PM
Het is nog steeds niet opgelost!!!!!
Ik vind dit knap vervelend, want ik heb foto's van mijn telefoon op de cloud gezet en van mijn telefoon
verwijderd. En nu kan ik er niet meer bij!!!!! Dit vind ik heel vervelend want dit zijn de geboorte foto;s van mijn zoontje.
WANNEER WORDT DIT OPGELOST??????????????
op 04-06-2020 03:43 PM
op 04-06-2020 10:35 PM
Ongelofelijk dat het zo lang duurt om dit te herstellen zonder ook maar enige informatie naar de klanten behalve dat de cloud beperkt beschikbaar is en dat jullie het zo snel mogelijk proberen te herstellen.
Dit houdt in dat ik iedereen zal adviseren geen gebruikt te maken van samsung cloud en smart switch te gebruiken. Ook zal ik adviseren foto's rechtstreeks op de computer op te slaan.
Ik ben altijd tevreden geweest over samsung, maar dit heeft een aardige knauw gegeven aan dat vertrouwen. Over 3000 foto's en video's waar ik niet bij kan komen na een factory reset. Op zijn minst, hadden jullie een waarschuwing in 1 van de updates kunnen meegeven de foto's ergens anders op te slaan.
Waardeloze service in deze omstandigheid.
op 05-06-2020 10:35 AM
op 05-06-2020 12:47 PM
Ik heb ook een probleem. Wat ik erg vervelend vind is dat er items in de prullenbak staan van de cloud die ik wil terugzetten, maar dat kan niet want mijn cloud is vol. Maar ik kan ze ook niet beheren.
Het is misgegaan met het overzetten naar mijn nieuwe telefoon. Ik ben ineens een hoop foto's en mappen kwijt! Staan deze nu in de cloud? Wat kan er gebeurd zijn? De prullenbak wordt automatisch geleegd??
op 05-06-2020 01:33 PM
op 05-06-2020 02:05 PM
Waarom kan ik dan niks doen in minn cloud? Dat betekent dat ik het allemaal kwijt ben???