Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hii Allen! Ik heb heel de tijd problemen met mijn veilige map op mijn Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2023 05:38 AM)
289 Weergaven
barbapapa
First Poster
Opties
Ik probeer heel de tijd mijn veilige map te openen, maar wordt continu direct naar de venster gestuurd waar ik alleen maar het wachtwoord en andere beveiligings dingen kan aanpassen. Alleen elke keer doe ik het opnieuw en ik kom er gewoon niet in..... Iemand met dezelfde problemen en toevallig iemand dat weet hoe het verholpen kan worden?
0 Likes
2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @barbapapa, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Als je het icoontje van de Veilige Map vasthoudt in het controle paneel kan je dan wel naar de Instellingen van je Veilige Map? 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Thierryverplancke
Journeyman
Opties
App verwijderen ,voor het verwijderen krijg je de mogelijkheid om inhoud elders op te slaan. Even die optie aanvinken en alles wordt verplaatst uit de map en voila je hebt je bestanden/foto's weer beschikbaar.
Veilige map is dan meteen weer gereset, dus je kan deze opnieuw instellen met nieuwe wachtwoord en inlog methode.
Ga naar: instellingen - beveiliging en privacy - veilige map kies optie verwijderen en dan bestanden verplaatsen aanvinken