Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google agenda probleem op samsung a3 2016

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2017 08:39 PM)
1533 Weergaven
Evelien84
Student
Opties
Hallo, ik heb een vraag en hopelijk kunt u mij daarbij helpen. Sinds zondag heb ik een nieuwe telefoon samsung a3 2016. Vanuit de oude telefoon heb ik mijn google agenda overgezet. Op mijn huidige telefoon zijn alleen helaas niet alle afspraken zichtbaar. Op mijn oude telefoon zie ik deze wel nog steeds en als ik google agenda via mijn laptop bekijk staan daar gelukkig ook nog alle gegevens op. Synchroniseren staat gewoon aan, dus ik weet niet waar het probleem zit. Wel erg lastig nu mijn agenda niet compleet is dus hopelijk kunt u mij helpen. Ik hoor het graag!

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Evelien,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy A3!

Een incomplete agenda is natuurlijk niet handig! Waarschijnlijk staat er iets uit onder je agenda's. Ik neem aan dat je de S Planner gebruikt? Als je in de S Planner op Meer --> Agenda's beheren drukt, kun je individuele secties in je agenda in- en uitschakelen zoals hieronder geïllustreerd.

Point Blur_Jan312017_212128.jpg

Als je hier alles hebt aangevinkt, zie je dan wel alles?

kevin-sig
0 Likes
Evelien84
Student
Opties

Nee ik gebruik juist de google agenda app

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Evelien,

Sorry voor mijn late antwoord.

De Google Agenda-app heeft een soortgelijke functie om aparte onderdelen in of uit te schakelen, welke je in het menu van de app kunt vinden. Kun je kijken of er onderdelen van je agenda uit staan die misschien niet uit moeten staan?

Anders kun je deze troubleshoot die Google zelf voor dit probleem gepubliceerd heeft proberen: https://support.google.com/calendar/answer/6261951?hl=nl

Ik hoor graag nog of het gelukt is!

kevin-sig
0 Likes
Alexander5
Apprentice
Opties

Beste, ik ervaar net hetzelfde probleem met mijn A3 2017 die ik zonet aankocht. Het probleem zit hem in de spaarstand. Als die is ingeschakeld synchroniseert de agenda niet meer ... wat dus zeer betreurenswaardig is. 

0 Likes