Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Go to solution Solved

Geen snelheidsmeter zichtbaar in Google Maps (Android auto)

(Topic created on: 11-03-2023 10:23 AM)
6100 Views
duysa01
Journeyman
Options

Met mijn nieuwe Galaxy S22 gebruik ik in de buscamper Android auto op mijn Zenec audio apparatuur. De snelheidsmeter is op mijn telefoon ingesteld, maar via Android auto niet zichtbaar op het Zenec scherm. Met mijn vorige galaxy S7 was dit wel zichtbaar en werkte het dus prima. Ik vind dit erg vervelend. Wat te doen??

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
MartijnK
MegaStar
Options

Omdat dit vanuit Google Maps wordt weergegeven kan je hier het beste ook contact over opnemen met de app ontwikkelaar.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

View solution in context

0 Likes
24 REPLIES 24
MartijnK
MegaStar
Options

Hi @duysa01, goedemorgen. 

Vanuit welke app wordt dit gemeten en weergegeven? Heb je hierover ook contact gehad met de app ontwikkelaars? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
duysa01
Journeyman
Options
Google Maps. Snelheid en maximum snelheid wordt prima weergegeven tot op het moment dat ik de telefoon aansluit op Android auto. Is geen Android auto issue, contact gehad. Met mijn S7 was er geen probleem, nu met S22 wel.
0 Likes
Solution
MartijnK
MegaStar
Options

Omdat dit vanuit Google Maps wordt weergegeven kan je hier het beste ook contact over opnemen met de app ontwikkelaar.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_ksmq182
First Poster
Options

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook in combinatie met een S22.

Helaas nog nergens een antwoord kunnen vinden waarmee ik dit op kan lossen.

Rob16
Journeyman
Options
Ja, ,elfde probleem , werkt na update wel in maps, maar niet in maps op Androud Auto
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Hi @Rob16, goedemiddag.

Dankjewel voor je berichtje. Heb je hiervoor ook al contact gehad met de app ontwikkelaar zelf? Wellicht dat dit met een app update in de toekomst kan worden toegevoegd 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Rob16
Journeyman
Options
Heb bericht gestuurd naar mailadres van app ontwikkelaar van Google Maps. Mailadres blijkt niet meer te bestaan.
Android Auto zelf is recent ge-updated en maakt deel uit van besturingssysteem . Daar kan ik weinig aan aanpassen denk ik.
Raar dat niemand weet wat het probleem is met honderdduizenden gebruikers.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

@Rob16 

Zowel Android Auto als Google Maps worden door Google uitgebracht. Naast de mogelijkheid van e-mail hebben zij ook andere contact opties om met hen in contact te komen: https://about.google/contact-google/?hl=nl

Groeten,

Martijn

0 Likes
Janick
Journeyman
Options

Bij mij hetzelfde probleem met een A33 alsook de buitentemperatuur ontbreekt.

0 Likes