Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen Bluetooth per hoortoestel S21+

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2024 05:27 PM)
155 Weergaven
MonteZuma74
Apprentice
Opties
Ik gebruik links een hoortoestel en rechts een cochlear implantaat omdat ik een auditieve beperking heb. Beide toestellen kon ik probleemloos koppelen en tegelijkertijd muziek luisteren.

Echter sinds de laatste update met Circle Search kan ik beide koppelingen niet meer gebruiken. De update ziet mijn beide toestel als 1 koppeling. Ik zie ze apart vermeld staan, maar als ik de wijziging per toestel aanpas, past de OS ook de andere koppeling aan en dat is NIET de bedoeling! 

Heb ze opnieuw gekoppeld maar heeft niet geholpen. Dit moet haast wel een bug zijn en zou het graag zsm opgelost willen hebben. Dan kan ik muziek luisteren op beide toestellen. 
0 Likes
8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MonteZuma74,

Bedankt voor jouw bericht. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Meld het daarnaast ook aan de fabrikant van jouw hoortoestel.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MonteZuma74
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Het lijkt geen bug te zijn, maar heb het weten te fixen, weliswaar met een omweg.

Blijkt dat de Bluetooth instellingen niet apart per toestel opgeslagen kan worden. Ik bedoel de settings voor links en rechts kunnen niet los ingesteld worden.
Heb ik het hoortoestel op links, dan wil ik het geluid op links zetten, maar dan werkt rechts niet meer.

Snap je wat ik bedoel? Zodra ik de instelling verander van links, verandert de instelling van het gekoppelde rechtse toestel ook. Links draag ik een Amplifon (Ampli-connect B4) en rechts een Nucleus 7 (CP1000).

Indien de bluetooth instellingen toch apart per toestel moeten kunnen worden ingesteld, kan je dat bevestigen?
Dan moet het mogelijk aan het linkertoestel liggen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie en bevindingen MonteZuma74,

Het kan inderdaad zo zijn dat het maar 1 type gehoorapparaat tegelijkertijd kan verbinden. Had je wel een antwoord otnvangen van het foutrapport?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MonteZuma74
Apprentice
Opties
Hoi, ja moet hiervoor naar een servicepunt.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update  MonteZuma74,

Heb je ondertussen een afspraak kunnen maken met een Service Center?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MonteZuma74
Apprentice
Opties
Hoi nee nog niet. Moet daarvoor naar Rotterdam. Is wel een eindje rijden vanuit Noord-Brabant. Breda is een experience center, daar repareren ze het toch niet of wel? Want dat was niet duidelijk.
0 Likes
MonteZuma74
Apprentice
Opties
Zie dat het wel kan in Breda, maar ze zeggen dat mijn toestel buiten de garantie is. Wat op zich wel vreemd is, ik heb dit sinds 5 december 2023 bij belsimpel besteld..
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update MonteZuma74,

Als het geen wederverkoop is geweest van jouw verkoper en je kan het aankoopbewijs tonen, dan zou het volgens de garantievoorwaarden moeten gaan.

Laat weten of je er zo uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes