Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen back up maken met Smart Switch.

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2021 11:37 PM)
1133 Weergaven
Dap
Explorer
Opties

Dag leden,

Wie kan mij helpen. Ik ben nu 2 dagen bezig om een back up van mijn telefoongegevens te maken dmv Smart Switch. Ik heb van alles geprobeerd maar ik blijf foutmeldingen krijgen. Ook heb ik foto's en video's niet aangevinkt in de hoop dat het wat uitmaakt maar tevergeefs. 

Ik heb de nieuwste software op telefoon en laptop van smartswitch. Meerdere malen verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet. Wie heeft de gouden tip? *Betreft een Windows 10 gestuurde laptop met genoeg geheugen.

#ss #smartswitch #backup #s21ultra #s21 #foutmelding #windows10

image

0 Likes
12 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoeveel geheugen probeer je over te zetten?

En wat bij mij altijd helpt is om je scherm time out van je telefoon op 10 minuten te zetten en er voor te zorgen dat deze aan blijft. 

Dap
Explorer
Opties
228GB is de gebruikte capaciteit van mijn telefoon. Ik probeer een volledige backup te maken dus denk de helebScherm heb ik ook 228GB. Later de foto's en video's afgevinkt. Dat scheelt ook 39GB maar tevergeefs. En tijdens het proces altijd scherm aan gelaten.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Misschien een idee om de backup handmatig te maken?

Gewoon via Deze Computer > je telefoon benaderen en handmatig de mappen die belangrijk kopieren naar de PC.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dap
Explorer
Opties
Ja dat heb ik gedaan als noodoplossing maar zou het fijn vinden om al mijn apps, instellingen, mapindeling etc mee te nemen. Maar bedankt voor het denken in oplossingen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou instellingen sowieso nooit meenemen, het is beter om een clean instal te doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Dap, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Is het met de tips van @Mootje en @Patrick gelukt om een back-up te maken van jouw telefoon?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Dap
Explorer
Opties
Dag Martijn,
Helaas niet gelukt. Las op internet dat het een combinatie is van Windows 10 en smart switch. Vandaag een Macbook geleend en kijken of het daar via SS wel lukt. Ik houd jullie op de hoogte.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hmmm, dat is inderdaad wel vreemd. Wij zijn dan ook erg benieuwd of het uiteindelijk is gelukt!

Succes en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Dap
Explorer
Opties
Helaas ook niet met een Macbook gelukt. SS blijft 2 uur hangen op dit scherm.
0 Likes