op 21-10-2023 01:04 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-10-2023 12:11 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Wel goed om te lezen dat je de foto's via een clouddienst nog hebt terug kunnen halen 😇
Groeten,
Martijn
op 21-10-2023 01:14 PM
Kan het zijn dat u per ongeluk de foto's heeft verwijderd door in de instellingen van Google Foto's op 'Ruimte vrijmaken' te klikken?
Kijk in de Galerij App > 3 regels rechtsonder > Prullenbak of de foto's er nog staan. Mist u nog een andere map in de Galerij-app?
op 21-10-2023 02:06 PM
op 22-10-2023 12:05 PM
op 22-10-2023 08:40 PM
Ik heb ook 2 versies op mijn S22+. De ene is de eigenlijke Galerij-app en de kleinere app is waarschijnlijk voor de Galerij-widget.
op 22-10-2023 08:47 PM
Het is vreemd dat de foto's zonder enige actie van u zijn verdwenen. Heeft u in de Galerij-app in de Prullenbak gekeken of de foto's er nog staan? Dan kunnen deze worden teruggevorderd. In het ergste geval moet u ze opnieuw downloaden via Google Foto's.
op 22-10-2023 10:43 PM
Vandaag hetzelfde probleem, galerij alles weg. 21 okt update uitgevoerd. Over gegaan op foto's Google :(. Werkt wel goed. Alle albums aangemaakt in galerij weg. Gelukkig gebruik ik onedrive met albums en die is stabiel. Backups altijd nodig als....... Gebeurt.
op 22-10-2023 10:49 PM
op 24-10-2023 12:11 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Wel goed om te lezen dat je de foto's via een clouddienst nog hebt terug kunnen halen 😇
Groeten,
Martijn
op 06-11-2023 11:06 PM