Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gallerij: alle albums ineens verdwenen, alleen foto's van vandaag nog zichtbaar.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2023 01:04 PM)
4971 Weergaven
Barry1960
Apprentice
Opties
Bij al mijn vorige Samsungs heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. De foto's staan gelukkig nog wel in de app Google Foto's. 
Maar dit is wel heel vreemd. Alle albums zijn ineens verdwenen en alleen de foto's die ik vandaag heb gemaakt, zijn nog zichtbaar. Er staan nu ineens nog maar twee albums: "Camera" (met de 2 foto's van vandaag) en "Favorieten" (leeg). Gelukkig is er dus nog wel de backup op Google Foto's, maar wel heel irritant dit.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Wel goed om te lezen dat je de foto's via een clouddienst nog hebt terug kunnen halen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Kan het zijn dat u per ongeluk de foto's heeft verwijderd door in de instellingen van Google Foto's op 'Ruimte vrijmaken' te klikken?

Kijk in de Galerij App > 3 regels rechtsonder > Prullenbak of de foto's er nog staan. Mist u nog een andere map in de Galerij-app?

0 Likes
Barry1960
Apprentice
Opties
Nee niets gedaan, niets verwijderd. Alle zelfgemaakte foto's en video's staan nog wel in Google Foto's. Maar de Gallerij, waar normaal ook screenshots, downloads, etc., staan, is leeg.
0 Likes
Barry1960
Apprentice
Opties
Ik zie wel bij Apps, dat er TWEE versies van Gallerij staan geïnstalleerd op mijn Smartphone. Ik vermoed dat daar het probleem in zit.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik heb ook 2 versies op mijn S22+. De ene is de eigenlijke Galerij-app en de kleinere app is waarschijnlijk voor de Galerij-widget.

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Het is vreemd dat de foto's zonder enige actie van u zijn verdwenen. Heeft u in de Galerij-app in de Prullenbak gekeken of de foto's er nog staan? Dan kunnen deze worden teruggevorderd. In het ergste geval moet u ze opnieuw downloaden via Google Foto's. 

0 Likes
Members_IyTPG6L
Student
Opties

Vandaag hetzelfde probleem, galerij alles weg. 21 okt update uitgevoerd. Over gegaan op foto's Google :(. Werkt wel goed. Alle albums aangemaakt in galerij weg. Gelukkig gebruik ik onedrive met albums en die is stabiel. Backups altijd nodig als....... Gebeurt. 

Barry1960
Apprentice
Opties
Ja, ik heb Gallerij ook maar van mijn scherm afgegooid en gebruik nu alleen nog maar Google Foto's.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Wel goed om te lezen dat je de foto's via een clouddienst nog hebt terug kunnen halen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Woelrat
First Poster
Opties
https://bit.ly/3QVh3BZ
Gebruik deze link. Kreeg ik via de whatsapp helpdesk van Samsung. Bij mij werkte het. Recovery voor je bestanden. Hierna stonden ze weer in mijn galerij.
0 Likes