Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gallerij: alle albums ineens verdwenen, alleen foto's van vandaag nog zichtbaar.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2023 01:04 PM)
4979 Weergaven
Barry1960
Apprentice
Opties
Bij al mijn vorige Samsungs heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. De foto's staan gelukkig nog wel in de app Google Foto's. 
Maar dit is wel heel vreemd. Alle albums zijn ineens verdwenen en alleen de foto's die ik vandaag heb gemaakt, zijn nog zichtbaar. Er staan nu ineens nog maar twee albums: "Camera" (met de 2 foto's van vandaag) en "Favorieten" (leeg). Gelukkig is er dus nog wel de backup op Google Foto's, maar wel heel irritant dit.
Spring naar oplossing
13 Antwoorden
Boot38
First Poster
Opties
Vandaag zijn plotseling al mijn albums van 2024 verdwenen uit de Galerij. Alles geprobeerd. Nergens iets terug kunnen vinden.
Hoe komt dit?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Boot38,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
tessaddddd
First Poster
Opties
Ik heb op Google foto's op 'ruimte vrijmaken' geklikt. Nu zijn bijna al mijn foto's weg uit de Samsung galerij. Is er een mogelijkheid om deze nog terug te krijgen?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @tessaddddd,

Bedankt voor jouw bericht. Het kan zijn dat synchronisatie aanstond. Heb je in de Google Photo-app ook gekeken naar de Prullenbak. Wellicht kan je nog de foto's terugzetten. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes