Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij albums verdwijnen zomaar

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2023 10:11 AM)
4563 Weergaven
RTjH
Apprentice
Opties
Ik ben ineens diverse albums kwijt uit mijn Galerij. Dit gebeurd alleen bij de A53. Alles opnieuw opstarten hielp altijd wel, maar nu ineens niet meer. Ik gebruik geen one drive etc. Waarom verdwijnen de albums.steeds uit de galerij? Hoe krijg ik de missende albums terug en hoe voorkom ik dat het weer gebeurd?
21 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Je geeft niet aan of je je instellingen hebt gecheckt. Ik heb weliswaar een S20 en ga hier dan ook van uit.
Je zou het volgende kunnen checken cq proberen: Open de app Galerij > klik rechts boven op 3 puntjes > klik op albums verbergen. Daar zie je welke niet wel op verbergen staan

Open de Galerij app klik rechts onder ook 3 streepjes > klik daar op instellingen > scroll iets naar beneden en zet albums selecteren voor weergave aan of uit.

Hoop voor je dat een van de twee opties soelaas biedt.
0 Likes
RTjH
Apprentice
Opties
Uiteraard instellen al gecontroleerd. Alle albums staan ook aan. Het is echt weg. Met disk diggelen kan ik nog wel wat vinden en bij het iverzetten van S9 naar A53 heb ik alle foto's gekopieerd. Als het goed is staat er nog wat op mijn laptop.
Maar buiten dat, er verdwijnen echt zomaar mappen uit de galerij. Dus dat is echt gek. En ik kom daar pas achter als ik in dat betreffende album foto's wil zien of doorsturen.
En dus ook net geen laptop bij de hand om het terug te zetten.
Visje123
Voyager
Opties
Als bij mij een app niet meer goed werkt, reset ik meestal de betreffende app. Heb je dit al eens geprobeerd? Instellingen > apps > Galerij > Opslag > Gegevens wissen. Je raakt hiermee geen foto's e.d. kwijt.
0 Likes
Lupak
Journeyman
Opties
Heb ik ook !!! Irritant .. ik hem ook geen idee hoe dat kan
RTjH
Apprentice
Opties
Helaas werkt ook niet. Wel bedabkt voor al je moeite en antwoorden
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Co99
Student
Opties
Ik heb ook zelfde probleem. Om 17 uur had ik een stuk of 12 albums, nu nog 5. De album namen staan nog wel bij Mijn bestanden en dan DCIM, maar dan met 0 items erin. Helpdesk gebeld, maar niet gevonden waarom dit is gebeurd.
Vandaag nieuw toestel en met Smart Switch was alles over gezet naar de nieuwe telefoon S22. Intussen op de oude telefoon ook dezelfde albums missend in galerij. Kan ik de foto's in map Camera terug krijgen? Van de rest backups gemaakt op laptop gelukkig.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Co99, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt en wat gaaf om te lezen dat je voor de S22 hebt gekozen 👍 Is het je nog gelukt om de albums terug te halen? Maak je ook gebruik van clouddiensten om je foto's te synchroniseren? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Co99
Student
Opties
Bedankt Martijn, helaas niet meer gelukt de albums terug te krijgen. Ik gebruik een cloud, dus de belangrijkste foto's heb ik nog. Maar ik zou dit een volgende keer willen voorkomen. Dus misschien heb ik wat fout gedaan, fijn te achterhalen wat dan.
0 Likes