Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

fotos terug halen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2023 05:45 PM)
208 Weergaven
frederikkkk
First Poster
Opties

het scherm van mijn galaxy a13 is kapot gegaan, en nu wil ik graag mijn foto's op mijn laptop zetten. ik heb alleen geen backup van mijn foto's, weet iemand hoe ik mijn foto's terug kan krijgen

0 Likes
2 Antwoorden
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Start toestel nog op?
Zit er een schermbeveiliging op?

Indien ingesteld, kun je telefoon indien nodig via Find my Phone (Samsung e/o Google) ontgrendelen. Indien niet ingesteld, dan weet je nu dat je dat bij een nieuw toestel wél moet instellen....

Wanneer aan en ontgrendeld kun je telefoon met usb-kabel met een PC verbinden en de foto's van de telefoon kopiëren.

Aanvulling: je kunt ook bij een telefoonwinkel je scherm laten vervangen. Niet bij Samsung want dan wordt de telefoon gereset...
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Naast het advies dat al gegeven is, gebruik je toevallig Google foto's? Als dat zo zou zijn zou je namelijk via de computer bij al je foto's kunnen komen. Of misschien staat je Gallerij in synchronisatie met Onedrive? In dat geval zou je Onedrive op een ander apparaat kunnen openen en bij je foto's komen.

Wat Onno zegt klopt wel, bij Dynafix wordt de delefoon gereset voor privacy redenen. Maar aan de andere kant ik zou niet willen dat een telefoonwinkel mijn data in kan zien. Dan heb ik persoonlijk liever dat alles wordt gewist. Via Samsung laten repareren is wel een betere optie 🙂

https://bit.ly/2jwV3SJ  maar dan verlies je wel je data zoals al aangegeven.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick