Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto collage werkt niet meer Samsung S20

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2022 10:36 AM)
477 Weergaven
Members_4fT8Bci
First Poster
Opties

Sinds kort kan ik geen foto collage meer maken. De app geeft aan dat ik een machtig moet geven voor "Opslag", maar dit staat al goed ingesteld en alle andere fotobewerkingen kan ik wel uitvoeren. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? 

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

met welke app probeer je dit? Misschien even de app opnieuw installeren? Of updaten vanuit de playstore of Galaxy store.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_4fT8Bci, goedemorgen.

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Geldt dat ook voor je apps? Welke app gebruik je hiervoor? Heb je ook het cache geheugen van de betreffende app al eens geleegd?

Ga hiervoor naar Instellingen > Apps > [App-naam] > Opslag > Cache legen. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
yvonne49
First Poster
Opties
Allemaal gedaan en doet nog niets.
0 Likes
yvonne49
First Poster
Opties
Zie wanneer ik op icoontje collage klik gevraagd wordt naar toestemming en heel even komen de icoontje naar voren welke college je wilt. Voordat ik wat kan doen is het al weer weg. Vorige week lukte het nog gewoon. Ik heb alles gedaan wat men zegt in deze community
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goedemiddag @yvonne49 ,

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes