Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Family link verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2021 05:12 PM)
4048 Weergaven
Members_qjlcu6A
First Poster
Opties
  • Uit voorzorg de app family-link geïnstalleerd zodat ik een kleinbeeld in de gaten kan houden wat mijn jeugdige tiener uitspookt op zijn telefoon

de telefoon van mijn kind gaf aan dat nog niet alle gegevens waren ingevuld, waaronder de leeftijd. 

Nu is de leeftijd ingevuld en zijn er op eens allerlei app's die bepaalde functies niet meer hebben ondanks dat ik alles "vrij" heb gezet 

Is er iemand die nog een oplossing weet want ik kan de leeftijd niet aanpassen (is nu onder de 13),  maar daardoor kunnen er ook bijvoorbeeld geen aankopen worden gedaan bij spelletjes.

Het loskoppelen van deze app wil ook niet want dan moet ik dit account helemaal verwijderen, en alles op nieuw aanmaken en spelletjes aanschaffen op een nieuw te maken e-mail adres 

0 Likes
2 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Jabberwock
Navigator
Opties
Bah wat een bemoeiende opmerking zeg!! Het is nogal altijd aan de ouders om een manier te vinden die bij hen past om hun eigen kind op te voeden. En als je de pagina leest die je gelinkt hebt en/of meer verdiept in Familylink dan weet je dat het geen privacyschending is, maar bescherming. Het kind kan de toegang tot bepaalde apps worden ontzegd. Of alleen op bepaalde tijden op de telefoon. Of als hij een appje wil installeren er eerst een berichtje naar de ouders gaat die het moeten goedkeuren.

Met Familylink kun je niet zien wat hij allemaal typt...wie hij belt enz. Je kunt alleen zien dat hij bijv. vandaag 1 uur de tiktok app heeft gebruikt. Wat hij in die app heeft gezien kun je via Familylink niet zien.

Maar om de topicstarter te beantwoorden: het klopt dat bepaalde dingen nu ineens niet meer kunnen. Dat is min of meer de bedoeling van de app. Als je nu de teugels wat minder strak wil hebben zul je inderdaad een nieuw profiel moeten maken waarbij je dus eigenlijk over de leeftijd gaat 'liegen'