Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Random of telefoon gehackt?

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2021 12:38 AM)
473 Weergaven
chadmeister
Student
Opties
Het weerbericht widget laat het weer zien op Boschrand NH, dit is helemaal niet mijn locatie! Ben hier ook nog nooit geweest, is dit normaal van de widget of is er iets anders aan de hand???
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @chadmeister,

Er kunnen twee dingen zijn. Jouw echte locatie is (tijdelijk) niet bekend bij de weerprovider, en die zoekt naar de dichtstbijzijnde plek die wèl een actief weerstation heeft. Dat is dan in dit geval Boschrand. Je kunt via het hamburgermenu (de drie streepjes linksboven) kiezen voor Onjuiste rapportlocatie om dit te herstellen.

Of: er is een storing in je GPS signaal en die plaatst je in Boschrand. Dit kun je bevestigen door Google Maps te openen, die geeft je huidige locatie weer met een blauwe stip, en als die ook Boschrand aangeeft, dan klopt je GPS signaal niet.

Als je nu de weerapp ververst, geeft hij dan weer de goede locatie aan? 

Er is overigens een derde optie waarom de app een andere locatie kan weergeven, en dat is dat je er langs bent gereden en dat de weerapp net op dat moment zijn gegevens ververste. Maar die optie liet ik buiten beschouwing, omdat je aangeeft dat je er niet in de buurt bent geweest :winking-face: 

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @chadmeister,

Er kunnen twee dingen zijn. Jouw echte locatie is (tijdelijk) niet bekend bij de weerprovider, en die zoekt naar de dichtstbijzijnde plek die wèl een actief weerstation heeft. Dat is dan in dit geval Boschrand. Je kunt via het hamburgermenu (de drie streepjes linksboven) kiezen voor Onjuiste rapportlocatie om dit te herstellen.

Of: er is een storing in je GPS signaal en die plaatst je in Boschrand. Dit kun je bevestigen door Google Maps te openen, die geeft je huidige locatie weer met een blauwe stip, en als die ook Boschrand aangeeft, dan klopt je GPS signaal niet.

Als je nu de weerapp ververst, geeft hij dan weer de goede locatie aan? 

Er is overigens een derde optie waarom de app een andere locatie kan weergeven, en dat is dat je er langs bent gereden en dat de weerapp net op dat moment zijn gegevens ververste. Maar die optie liet ik buiten beschouwing, omdat je aangeeft dat je er niet in de buurt bent geweest :winking-face: 

kevin-sig
chadmeister
Student
Opties
Goedemorgen @KevinW. Bedankt voor je reactie! Zal meteen de eerste paar stappen volgen, bedankt!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @chadmeister,

Mochten er vaker vreemde dingen opduiken, dan kun je er nog voor kiezen om een back-up te maken van je gegevens en het toestel te resetten: https://bit.ly/2JJ5MB2

Maar ik ga er vanuit dat dat niet nodig zal zijn 👍

rsz-846676