op 15-02-2025 12:30 PM
telkens als ik iets opzoek met Google en ik klik bij de resultaten op een gesponsorde link opent steeds een website, die vroeger de kinderen voor school gebruikten. Waarschijnlijk een instelling, maar ik wil dus direct naar de gesponsorde website gaan. Kan iemand mij zeggen waar ik dit kan instellen? Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-02-2025 10:04 AM
Bedankt voor de foto Members_U0fyxQG,
Ik had zelf een soortgelijke probleem vroeger met mijn browser. Wat bij mij had geholpen was om de cookies te wissen van mijn browser. Wanneer je een Chromebrowser gebruikt, ga naar Instellingen ---> Privacy en Beveiliging ---> Browse gegevens verwijderen ---> Cookies en andere sitegegevens. Bij bepaalde website moet je dan wel opnieuw inloggen. Kan je dit uitproberen?
Met groet,
Ajay
op 15-02-2025 12:50 PM
Goedemiddag @Members_U0fyxQG ,
Post hier eens wat screenshots van.
-Waar je op klikt.
- Wat je te zien krijgt.
op 15-02-2025 02:03 PM
op 15-02-2025 02:06 PM
dus de website van prowise go opent steeds en niet de website waarop ik klik
op 18-02-2025 10:04 AM
Bedankt voor de foto Members_U0fyxQG,
Ik had zelf een soortgelijke probleem vroeger met mijn browser. Wat bij mij had geholpen was om de cookies te wissen van mijn browser. Wanneer je een Chromebrowser gebruikt, ga naar Instellingen ---> Privacy en Beveiliging ---> Browse gegevens verwijderen ---> Cookies en andere sitegegevens. Bij bepaalde website moet je dan wel opnieuw inloggen. Kan je dit uitproberen?
Met groet,
Ajay