Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email app

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2018 01:54 PM)
9525 Weergaven
Remi16
First Poster
Opties

Goedendag,

Ik heb een Samsung A5 2017.

Als ik op de email app klik dan gaat deze uiteraard m'n post ophalen.

Maar ik zou graag willen dat de app de post ophaald zonder dat ik deze aanklik, dus telkens laat zien dat er post beschikbaar is.

Nu heb ik al even lopen zoeken hoe ik e.a. kan instellen maar kom hier niet uit, misschien kan iemand helpen via dit forum..

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Remi,

als je de Mail app opent doe je dit:

Linksboven 3 streepjes(menu) > Tandwiel rechts > Klik op het account bovenaan > Onderaan staat Synchronisatie-Instellingen > Synchronisatieschema > Synchronisatieschema instellen > Daar kan je zelf kiezen wat je wilt. Ook kun Synchronisatieschema bij Roaming instellen op Synchronisatieschema hierboven gebruiken. Succes!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Remi16
First Poster
Opties

Beste Rohit

Bedankt voor je uitleg , simpel maar je moet het maar net vinden....:smileytongue:

Gr Remi

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Geen dank! Als dat het antwoord was op jou vraag zou je die dan als antwoord willen markeren? Thanks!
0 Likes
Remi16
First Poster
Opties

Toch iets tevroeg gejuigd  Synchronisatieschema instelling op Auto (na ontvangst) gezet maar moet nog steeds handmatig ophalen.

Misschien doe ik toch nog wat fout, maar hoor dit graag dan nog even..

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Lijkt me handig dat je dan een afspraak maakt om een keer iemand van de helpdesk mee te laten kijken op jou telefoon..

@Nickkun jij dit regelen?

Ik heb dit namelijk net aangepast bij mijn hotmail account, en het werkt perfect! Ik stuur een mail naar mijn hotmail en het komt echt binnen een minuut automatisch binnen!

Welk account heb je?

0 Likes
Remi16
First Poster
Opties

Ik heb de fout al gevonden, had alleen het hoofd email adres gedaan, voor de overige email adressen moet hetzelfde gedaan worden zie ik.

Dacht eigelijk dat die automatisch dezelfde instelling zouden aannemen, dus niet..

Maar opgelost dus, bedankt voor de reacties..

Gr Remi

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Top mooi dat het werkt!
0 Likes